0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (95 امتیاز)
چرا شلوار جین بعد از مدتی بوی نامطبوعی می گیرید؟

 

حتما برای شما هم پیش آمده است لباس هایتان مخصوصا شلوار جین بعد از مدتی با وجود شستشوی های مرتب اما بوی نامطلوبی دارند مخصوصا زمانی که آن را از تن خود در می آورید بیشتر متوجه بوی بد و ناخوشایند شلوار خود می شوید. بوی نامطلوب شلوار های جین می تواند دلایل مختلفی داشته باشند که ممکن است برای بسیاری از افراد پیش بیاید. شلوار های جین به دلیل ضخامت بیشتری که دارند بیشتر در صدد بوی نامطبوع هستند. از طرفی رعایت نکردن برخی از مسائل بعد از شستن این لباس ها هم می تواند موجب بوی بد آن ها شود و تا زمانی که مجدد شسته نشوند این بو همچنان روی لباس ها باقی خواهد ماند. مخصوصا برای روزهای گرم و آفتابی که بدن بسیار عرق می کند و رطوبتی روی لباس ها می نشیند که اگر شسته نشوند این رطوبت ها موجب ایجاد بوی بد لباس ها و شلوار های جین می شوند. در ادامه گروه پژوهشی پادمیرامگ قصد دارد به بررسی دلایل بوی بد لباس ها و روش های از بین بردن آنها بپردازد.


دلایل وجود بوی بد لباس ها

بوی بد لباس ها از آزاردهنده ترین اتفاق هایی است که زمان آماده شدن برای رفتن به مهمانی و یا دورهمی می تواند برای هر کسی رخ دهد. برای رفع این مشکل ابتدا باید علت بوی نامطلوب روی لباس ها را بدانیم سپس در صدد رفع این مشکل برآییم.
◘ از رایج ترین دلایلی که سبب بوی ناخوشایند لباس و شلوار جین زنانه می شود می توان به رطوبت و نم زدگی باقی مانده بعد از شستشو لباس اشاره کرد. از این رو که بعد از شستشو لباس ها شاهد این هستیم که لباس ما هم چنان بوی نامطلوبی دارد در این موقعیت ترجیح می دهیم که لباس ها را مجدد بشوریم. در واقع از عمده ترین دلایل بوی بد شلوار جین ها و لباس ها رطوبت باقی مانده در الیاف لباس است. رطوبتی که هنوز تبخیر نشده و ماندگی آن سبب ایجاد بوی رطوبت، نم و کهنگی می شود. به خصوص لباس ها و شلوارهای جین به دلیل ضخامت بالای پارچه جین ممکن است رطوبت بیشتری در الیاف و تار و پودهای آن باقی بماند.

 

منبع: پادمیرا

 

سوالات مشابه

...