0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (95 امتیاز)
شلوار جین راسته چیست و چگونه باید استایل مناسب با آن را داشت؟

 

شلوار جین زنانه از گزینه های مهم و ضرروی در کمد هر خانمی است همچنین این شلوار های جین تنوع بسیار زیادی از لحاظ مدل و رنگ دارند که می توان از آن ها در موقعیت های خاص تری بهره برد. در کنار این شلوار های جین تعدادی از آن ها را می توان به عنوان عضو ثابت و همیشگی کمد لباس های خود داشت چرا که با هر استایلی به راحتی ست می شوند. از جمله شلوار جین زنانه راسته که استایل کردن با آن بسیار راحت بوده و با رعایت یکسری نکات ساده می توانید بهترین استایل را داشته باشید. گاهی اوقات مدلی از شلوار جین مثل شلوار لی اسکینی ترند می شوند که شما با آن سبک راحت نیستید از این رو می توانید با مدل های دیگر مانند شلوار راسته یک استایل شیک برای خود ایجاد کنید. در واقع به خاطر داشته باشید احساس عالی در پوشیدن لباس ها به هر روند و ترندی اولویت دارد. با این حال امروزه شلوار های جین راسته از مدل های پرکاربرد و ضروری است و افراد با هر فرم بدنی می توانند از آن استفاده کنند. مدل این شلوار راسته زنانه به این صورت است که از ناحیه ران کاملا چسبیده اما از قسمت زانو، ساق، مچ پا آزادتر است در واقع ایست این شلوار جین زنانه راسته توی پا حالتی استوانه ای داشته و مخروطی نیست.


آموزش استایل با شلوار راسته

شلوار لی راستهزنانه یک مدل کلاسیک و عالی برای استفاده روزانه است از طرفی می توانید از این مدل شلوار لی زنانه در فصل سرما و همچنین فصل گرم بهره ببرید شلوار های راسته ممکن است از نظر قد باهم تفاوت داشته باشند برخی از آن کوتاه تر است و برخی تا روی پا را می پوشاند. تفاوت قد این شلوار ها در استایل ها تاثیر بسزایی دارد. در ادامه برخی استایل های راحت پرکاربرد با شلوار جین زنانه راسته را باهم بررسی می کنیم زمانی که می خواهید لباسی را با شلوار جین ست کنید باید از بالا به استایل خود نگاه کنید زیرا استایل با شلوار جین مانند یک بوم نقاشی است که می توانید مطابق با سلیقه و علایقتان پیراهن مورد نظرتان را بپوشید و مطابق با آن استایل خود را تکمیل کنید:


• ست کردن شلوار جین راسته زنانه به همراه تاپ

یکی از گزینه های جذاب با شلوار جین استفاده از تاپ های آستین بند دار است یا تاپ های پولو و پاپاور از گزینه های دیگری هستند که می توانید با شلوار جین راسته زنانه ست کنید در این بخش از همه مهمتر اینست که تناسب بین لباس هایتان را رعایت کنید.

 

منبع: پادمیرا

 

سوالات مشابه

...