0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (15 امتیاز)
محصولات و دوربین های شیائومی
دوربین مداربسته شیائومی یکی از سیستم امنیتی های نو ظهور است که با استفاده از آن می توان تمامی اماکن را تحت نظر گرفت. دوربین مداربسته شیائومی با استفاده از تکنولوژی تحت شبکه دوربین مداربسته های ساخته است کاربرد های متفاوت دارد.
برای مثال دوربین خودرو ، دوربین بالت ، دوربین داخلی و بیبی کم از این دست دوربین مداربسته ها هستند.
دوربین مداربسته شیائومی فقط در مدل دوربین تحت شبکه تولید شده است و با استفاده از وای فای کار می کند؛ دوربین تحت شبکه تصاویر را به صورت لایو در گوشی موبایل نشان می دهد و با استفاده از آن ها می توان هر لحظه و در هر مکانی به هر جایی نظارت داشت. دوربین مداربسته های شیائومی برای نظارت  ساخته شده است که در ادامه چند مدل از این محصولات شیائومی را توضیح خواهیم داد.

دوربین بیبی کم شیائومی
دوربین بیبی کم شیائومی همانطور که از نامش پیداست برای نظارت بر کودکان ساخته شده همچنین از بیبی کم شیائومی برای نظارت بر سالمندان و حیوانات خانگی نیز استفاده می شود.
دوربین بیبی کم شیائومی با چرخش 360 درجه می تواند تمام محیط اطراف را تحت نظر بگیرد و با لنز واید که دارد میداندید وسیعی را در اختیار افراد قرار می دهد.
دوربین بیبی کم شیائومی  این امکان را دارد که علاوه بر ثبت تصاویر در روزتصاویر شب را هم به صورت 24 ساعته ضبط کند. بیبی کم شیائومی با استفاده از امکان تشخیص حرکت می تواند در صورت حرکت کودکان را به سرعت به ما درگزارش کند یا در صورت پارس سگ آن را به صاحب دوربین گزارش می کند

دوربین خودرو شیائومی
دوربین خودرو شیائومی به صورت اختصاصی برای نظارت بر خودرو ساخته شده است. دوربین خودرو شیائومی در حالت رانندگی و پارک خودرور از ان مراقبت میکند و علاوه بر ضبط فیلم در رم دوربین مداربسته زمان ضربه خورد ماشین درحالت پارک و رانندگی شروع به فیلم برداری کرده و تمام حوادث را مستند سازی میکند. دوربین خودرو شیائومی علاوه بر ایجاد امنیت برای ماشین طراحی شیک و لوکسی دارد و می تواند ظاهر خودرور شما را زیبا تر و به روز تر کند.
دوربین خودرو شیائومی در انواع مختلف برای نصب روی داشبورد، آینه جلویی و پشت خودرو طراحی شده است که با انتخاب خود می توانید یک یا دو مدل از آن را برای داشتن زاویه های مختلف روی ماشین نصب کنید.

دوربین بالت شیائومی
دوربین بالت شیائومی با طراحی استوانه ای شکل برای فضای خارجی تواید شده این مدل دوربین شیائومی برای نصب در فاضی باز مناسب است چرا که در مقابل باد و باران و برف مقاوم شده و می تواند عملکرد مناسبی در این شرایط داشته باشد.

سوالات مشابه

...