0 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (15 امتیاز)
دوربین مداربسته  از نظر شکل و طراحی کدام است؟

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (15 امتیاز)

دوربین مداربسته  از نظر شکل و طراحی برای اماکن مختلفی ساخته شده اند. برای مثال دوربین مداربسته ها در محیط های مانند سیستم ترافیکی و خواندن پلاک، برای محافظت و مراقبت از خودرو، برای تامین امنیت محیط های داخلی و محیط های بیرونی
استفاده می شود البته مثال های زیادی است که برای محیط های مختلف شخص سازی شده است برای مثال محیطی مانند فرودگاه دارای ویژگی های خاصی است که این دوربین مداربسته مناسب این محیط می کنند .
دوربین مداربسته مناسب فرودگاه نیاز دارد که چهره افراد را به صورت درستی در دیتابیس ذخیره کند تا به موقع توسط پلیس ها رویت شود
در ادامه چند دوربین مداربسته با کاربرد متفاوت را مثال می زنیم که در زندگی روزمره بسیار استفاده می شود و یک از بهترین ها در نوع خود هستند.
دوربین خودرو شیائومی یک دوربین مداربسته است که با استفاده از آن می توان امنیت محیط خودرو را تامین کرد علاوه بر این دوربین خودرو شیائومی آبشن های بیشتری دارد که  همگی در راستای یک رانندگی بهتر و امن تر در این سیستم جا گرفته است.
برای مثال دوربین خودرو شیائومی به کسانی که تازه شروع به رانندگی کردند می تواند در پارک کردن خودرو به آن ها کمک کند چرا که یکی از  دوربین های خودرو شیائومی در عقب خودرو قرار گرفته و می تواند میدان دیدی را فراهم کند که در حال عادی پیدا نیست.
یکی درگیر از مزایا دوربین خودرو شیائومی هشدار در مواقع آسیب به ماشین است. دو.ربین خودر شیائومی حتا در حالت پارک و خاموش بودن ماشین می تواند ضربه خوردن را به صورت یک هشدار اعلام کند.
یکی دیگر از دوربین های مداربسته که کاربرد زیادی دارد دوربین اسپید دام است که در این نوع دوربین اسپید دام داهوا یکی از بهترین آن هاست دوربین اسپید دام داهوا داری موتور است که این موتور کمک میکند که دوربین مداربسته به صورت 360 درجه بچرخد و تصاویر را دور تا دور اتاق  بگیر و در هادر ضبط کند دوربین اسپید دام داهوا را می توان از راه دور مدیریت کرد و چرخاند و با استفاده از این ویژگی در مکان های مانند شرکت ها، دفاتر و بسیاری از اماکن را می توان مدیریت کرد.
یکی دیگر از دوربین مداربسته های کاربردی دوربین بیبی کم شیائومی است که با استفاده از آن می توان کودکان ، سالمندان و حیوانات خانگی را مورد نظارت قرار داد.
برای مثال دوربین بیبی کم شیائومی دوربین مداربسته ای است که با استفاده از آن می توان یا افرادی که در اتاق هستند مکالمه و صحبت کند از طرفی با بیبی کم شیائومی می توان بعضی از هشدارها مبنی بر اینکه کودک گریه میکند یا اینکه حیوان خانگی پار یم کنید را دریافت کرد .

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 55 بازدید
...