0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

ستفاده از شمع در دکور خانه ها این روزها به یک ترند جهانی تبدیل شده است. تا جایی که کاربرد شمع تنها از روشنایی فراتر رفته و به دکوراسیون خانه و حتی گرم نگه داشتن غذاها رسیده است. یکی از انواع پر طرفدار شمع نیز، شمع وارمر می باشد. شمع های وارمر در انواع تعداد و شکل ها و طرح های مختلفی به فروش می رسند و نه تنها برای داغ نگه داشتن غذا ها، بلکه برای استفاده در چیدمان خانه ها استفاده بسیار زیادی خواهند داشت. برای اطلاع از انواع شمع وارمر، طرح های مختلف آن، نحوه استفاده از آن ها در دکوراسیون داخلی و قیمت انواع شمع وارمر با ما همراه باشید.

شمع وارمر چیست؟
شمع وارمر، نوعی شمع کوچک است که به شکل دایره ای می باشد. معمولا ارتفاع این نوع شمع 2 سانتی متر است و دور آن قالب آلومینیومی ای قرار دارد. در کنار کاربرد های زیبایی و استفاده از این شمع زیبا در دکور خانه ها، برای گرم نگه داشتن غذا بروی میز نیز از آن ها استفاده می کینم.

شمع وارمر از آن دسته شمع های زیبایی است که در کنار جلوه ای که به فضا می دهد، در دسترس و بسیار ارزان می باشد. همانطور که گفتیم در گذشته، شمع ها به عنوان منبعی از نور و گرما مورد استفاده قرار می گرفتند، اما امروزه با زیباتر شدن قالب شمع ها و تولید شمع های تزئینی، شمع دیگر به عنوان یک عنصر دکوری در خانه ها استفاده شده و در مجالس نیز استفاده  می شود، چرا که نوعی حس نوستالژیک و رومانتیک را به افراد القا کرده و فضای خانه را نیز گرم و صمیمی نشان می دهند. شمع وارمر نیز در تزئینات و چیدمان جای خود را باز کرده و بسیار پرطرفدار شده است.

آشنایی با شمع وارمر
شمع به عنوان یک محصول کاربردی است که به عنوان منبع نور و گرما شناخته می‌شود. زمانی که فیتیله نخی موجود درون شمع به انتهای خود برسد، شمع خاموش می‌شود. در زمان‌های گذشته به دلیل عدم روشنایی کافی، از شمع به عنوان منبع اصلی تولید نور استفاده می‌شده است. امروزه با وجود سیستم روشنایی، شمع وارمر به عنوان یک محصول تزئینی برای دکوراسیون داخلی منزل است.

اگر به شکل دقیق‌تر به توضیح شمع وارمر چیست بپردازیم، باید بیان کنیم که این شمع‌ها با داشتن ظاهری بسیار شیک و متنوع می‌توانند به عنوان یک محصول کاربردی جهت لوکس کردن طراحی محیط داخلی مورد استفاده قرار بگیرند. شمع‌ وارمر دارای کاربرد متعدد است که از جمله آن می‌توان برای گرم نگه داشتن غذا بر روی سفره غذا اشاره کرد.همچنین وجود شمع‌های وارمر باعث می‌شود تا اگر بخواهید یک محیط عاشقانه و دلنواز را ایجاد کنید، بتوانید با توجه به سلیقه‌ی خود یک انتخاب هوشمندانه داشته باشید.

انواع شمع وارمر
شمع های وارمر که کوچک هستند اغلب در بسته های 100 تایی، 50 تایی و 10 تایی به فروش می رسند. چرا که استفاده از شمع های وارمر با تعداد زیاد و در کنار هم فضا را بسیار زیبا کرده و چیدمانی رویایی برایتان به ارمغان می آورد. انواع شمع وارمر، در طرح های مختلف موجودند. برای مثال شمع های وارمر ساده که به رنگ سفید می باشند، شمع های وارمر اکلیلی در رنگ های مختلفی نظیر: سبز، قرمز، آبی، مشکی، نقره ای، سفید، طلایی و... می باشد.ما در ایرانیان دکور با ارائه بهترین و با کیفیت ترین شمع ها در کنار شما خواهیم بود و با انتخاب ما می توانید زیبایی و کیفیت را در عین قیمت مناسب تجربه کنید.

کاربرد شمع وارمر
همانطور که در قسمت های پیشین نیز برایتان شرح دادیم، اولین کاربرد شمع وارمر برای گرم نگه داشتن غذا در ظروف سرو غذا بر سر میز می باشد. چرا که این نوع شمع با وجود کوچک بودن، مدت زمان بسیار زیادی می سوزد و بعد از سرد شدن دوباره قابل استفاده خواهد بود. اما کاربرد شمع وارمر به همینجا ختم نمی شود.در دکوراسیون داخلی و در چیدمان خانه ها این روزها شمع های وارمر را به وفور میبینیم. استفاده از چند شمع وارمر در کنار یکدیگر در عین گرم کردن محیط و القا حس صمیمیت، باعث زیبایی بسیار زیادی خواهد شد. تعدادی شمع وارمر در کنار یکدیگر چیزی شبیه به ستاره هارا به وجود می آورند. در ادامه در مجالس، برای مثال مهمانی های سورپرایزی، از شمع های وارمر استفاده می شوند. برای تزئین زمین، تزئین میز و .. چرا که با خاموش بودن چراغ ها، شبی پر ستاره در اتاقتان با شمع های وارمر به وجود خواهد آمد.شمع های وارمر مدت زمان بسیار زیادی می سوزند، ارزان هستند و به راحتی در دسترس همگان قرار خواهند گرفت. بدون دود می سوزند و به همین دلیل محبوبیت بالایی نیز دارند.

جایگزین کلمه وارمر در زبان فارسی چیست؟
یکی از کلمات پرکاربرد در صنعت شمع و پارافین کلمه وارمر (چراغك) است. یکی از دلایل پرکاربرد بودن کلمه وارمر (چراغك) پرطرفدار بودن این محصول است. شمع های وارمر (چراغك) به دلیل سوخت طولانی مدت و زیبایی بسیارشان مورد علاقه مردم است؛ چراکه کاربردهای فراوانی نیز دارند.

شمع های وارمر (چراغك) در زبان انگلیسی نام tealight را دارند. در واقع از این محصول در ابتدا برای گرم نگه داشتن غذاها بر سر میز استفاده می شد. در حقیقت این کلمه در زبان فارسی و در فرهنگ لغت معین نیز همین تعریف را دارد.(مِ) [ انگ . ] (اِ.) اجاق کوچک شمع دار که برای گرم نگه داشتن غذا به کار رود، چراغک . (فره ).

اما با توجه به بیگانه بودن کلمه وارمر (چراغك) نزد ایرانیان، فرهنگستان زبان و ادب فارسی که وظیفه اصلی آن حفظ سلامت و تقويت و گسترش اين زبان و تجهيز آن براى برآوردن نيازهاى روزافزون فرهنگى و علمى و فنى است، اقدام به تغییر نام و یافتن جایگزینی برای این کلمه کرد. در نتیجه کلمه وارمر با عنوان «چراغک» که دقیقا معادل مناسب و به جایی برای عنوان انگلیسی این کلمه است انتخاب شد.متاسفانه پیشینه ای که کلمه وارمر (چراغك) در زبان فارسی دارد و استفاده بیش از اندازه آن و همچنین گذشت زمان بسیار طولانی در استفاده از این کلمه، مانع از آن شد که جایگزین آن یعنی کلمه «چراغک» در میان مردم رایج شود.

 

ماشین الات شمع سازی سورا صنعت
صنایع ماشین آلات شمع سازی سورا صنعت تولید کننده انواع دستگاه های شمع سازی ، دستگاه شمع وارمر ، دستگاه تولید شمع استوانه ، دستگاه تولید شمع قلمی ، دستگاه تولید شمع های تولدی ، دستگاه تولید شمع مدادی ، دستگاه تولید شمع میله ای و دستگاه تولید مداد شمعی شمع وارمر را میتوان با روش های گوناگونی تولید نمود که بنا به کم بودن حاشیه سود این مدل شمع که البته پر فروش بودن بخشی را از این نظر جبران مینماید منطقی ترین روش به کار گرفتن دستگاه شمع سازی میباشد

09397700612

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 23 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 25 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 19 بازدید
سوال شده 7 ماه قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 24 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 30 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 67 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 35 بازدید
سوال شده 7 ماه قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 34 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 28 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 31 بازدید
سوال شده 7 ماه قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
...