0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

شمعها از جمله وسایلی هستند که از گذشته تاکنون برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار گرفته است. همانطور که می دانید در گذشته جز وسایلی ضروری برای روشنایی بخشیدن به محیط بوده و در واقع یک منبع نور و گرما شناخته می شده است. اما رفته رفته شمعهای مختلفی در انواع طرح و رنگ های مختلف روانه بازار و به یک ابزار تزیئنی، جذاب و رومانتیک تبدیل شد که از آن جهت تزئین در مراسم های مختلف و از انواع عطری آن نیز برای خوشبو کردن محیط و حتی آرامش اعصاب و مدیتیشن استفاده می شود. و اما نوع دیگری از این محصول در بازار موجود می باشد که به آن وارمر گفته می شود. اینکه “شمع وارمر چیست و چه کاربردی دارد؟”  در ادامه به آن پرداخته شده است. پس مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

شمع وارمر چیست و چه کاربردی دارد؟
گرم ماندن غذا و نوشیدنی ها و دمنوش های مختلف در زمان سرو بسیار مهم می باشد. با سرد شدن محتویات داخل ظرف در زمان سرو غذا، طمع واقعی آن را از بین می رود و در واقع سرو غذای سرد نیز، لذت چندانی نخواهد داشت. از این رو شمعهای وارمر با ویژگی های خاص برای برطرف کردن این مشکل وارد بازار شد. امروزه از این محصول در منازل، رستوران ها، هتل ها و … استفاده می شود.

با ظاهر کوچکی که دارند، فضای زیادی را اشغال نمی کنند و استفاده از آنها بسیار ساده است و دردسری هم ندارد. چرا که این محصولات دارای کاور فلزی هستند و بعد از تمام شدن شمع، نیازی به تمیز کردن ندارند و می توان آن را دور انداخت. طراحی و ساخت این محصولات به صورتی است که با وجود اینکه ارتفاع کمی دارند، مدت زمان زیادی طول می کشد تا به طور کامل بسوزند. در نتیجه دوام بسیار بالای وارمر این امکان را فراهم می کند تا شما از آن جهت گرم نگه داشتن ظرف های مختلف همچون قوری های دمنوش، ظروف پیروکس شعله مستقیم، استیل، سیلور و … استفاده کنید.

در ضمن تنوع رنگ‌ و شکلی که دارند نیز، سبب شده است تا طرفداران زیادی در بین عموم داشته باشند. چرا که می توان از آن به عنوان وسیله تزئینی نیز استفاده کرد. تزئین سفره عقد، سفره هفت سین، اتاق خواب و حتی ایجاد یک فضای رمانتیک عاشقانه.

این شمعهای کوچک با پوشش فلزی کاربردهای مختلفی دارد:

مناسب برای گرم نگه داشتن غذا در سفره غذا
مناسب برای استفاده در زیر قوری های چای و دمنوش
ایده آل برای استفاده در زیر ظروف استیل، سیلور و همچنین ظروف پیرکس شعله مستقیم
گزینه ای مناسب جهت تزئین مجالس و محیط های مختلف مانند اتاق خواب، محل کار، سفره عقد، سفره هفت سین و غیره
انواع شمع وارمر
در رنگ های رنگها و طرح های مختلف
دارای بسته بندی های مختلف با تعداد مشخصی ( 3، 12، 50 و 100 عددی)
دارای مدل های بدون بو و معطر (مدل های معطر تولید شده توسط برف پاییزه با پارافین گیاهی تولید می شوند.)
دارای کاور یا کاپ هایی از جنس های مختلف آلومینیومی و پلی کربنات ( کاپ های تولیدی توسط برف پاییزه از جنس پلی کربنات می باشد و تلالو بیشتری نسبت به کاپ های فلزی دارد)
ویژگی های شمع های وارمر
قیمت مناسب و مقرون به صرفه
دارای فیتیله حداکثر یک سانتیمتری
دارای ظاهر کوچک و اشغال فضای کم
قابلیت روشن ماندن حدود 4 ساعت بدون وقفه
عرضه در بسته بندی های مختلف با تعداد مشخص
قابل استفاده آسان در زیر قوری ها و ظرف های دیگر
دارای طول عمر زیاد و در واقع مدت زمان سوختن بالا
قابلیت  زیبایی و درخشندگی محیط بدون ایجاد دود و آلودگی
بدون نیاز به تمیز کردن بعد از پایان سوختن به دلیل دارا بودن کاور یا کاپ فلزی

قیمت شمع وارمر
پارامترهای مختلفی در تعیین قیمت نهایی این محصول اثر گذار است که می توان به موارد زیر اشاره نمود:

سایز و اندازه
شکل و شمایل
تعداد در هر بسته
نوع ساده و یا عطری
نوع مواد و متریال مورد استفاده
هر کدام از موارد گفته شده در قیمت نهایی این محصول تاثیر گذار است و شما می توانید بنا بر نیاز و همچنین بودجه‌ای که در اختیار دارید.همان طور که گفته شد، با استفاده از شمع های وارمر زیبا و کاربردی و ارزان قیمت، به راحتی می توانید دیزاین میز غذا را زیبا کرده، از آن برای دکوراسیون منزلتان استفاده کرده و  هم از آن در مراسم های مختلف برای تزئین استفاده کنید. همچنین از آنها می توانید برای گرم نگه داشتن غذا و قوری های چای و دمنوش بهره ببرید. این محصول رنگارنگ با قالب فلزی، با فیتیله 1 سانتیمتری که دارد، بدون دود بوده و بدون اینکه کوچکترین آلودگی ایجاد کند، فضایی زیبا و درخشان خلق می کند. البته به ظاهر کوچک آن نگاه نکنید، این محصولات با وجود ابعاد کوچکی که دارد، طول مدت سوختن بالایی دارند.

ماشین آلات شمع سازی سورا صنعت 
گروه سورا صنعت با همکاری جمعی از مهندسان و تکنسینهای مجرب و باسابقه در زمینه مشاوره، طراحی و ساخت انواع خطوط تولید ماشین آلات شمع سازی با بیش ازچندین سال سابقه کار فعالیت مینماید. دستگاههای شرکت سورا صنعت دارای 18 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش میباشند.لطفا جهت مشاوره ، خرید دستگاه بالابر مواد غذایی و استعلام قیمت دستگاه شمع وارمر با مشاورین سورا صنعت حاصل نمایید.

09397700612

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 23 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 25 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 19 بازدید
سوال شده 7 ماه قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 24 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 30 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 67 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 35 بازدید
سوال شده 7 ماه قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 34 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 28 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 31 بازدید
سوال شده 7 ماه قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
...