+1 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (15 امتیاز)

سئو کلاه سفید به مجموعه‌ای از تکنیک‌های بهینه سازی سایت گفته می‌شود که با قوانین و ضوابط موتورهای جستجو، به ویژه گوگل، مطابقت دارد. در سئو یا بهینه‌سازی کلاه سفید سعی می‌کنیم با حفظ شرایط و قوانین و تکنیک‌هایی که از جانب گوگل تعریف شده است، رتبه سایت‌مان را در صفحات نتایج موتورهای جستجو بهبود ببخشیم. دقیقا برعکس اتفاقی که در سئو کلاه سیاه یا روش‌های غیر قانونی سئو رخ می‌دهد.خرید بک لینک

بک لینک یکی از مواردی است که گوگل در زمان امتیاز‌دهی آن را مورد بررسی قرار می‌دهد و باید نسبت به آن حساسیت ویژه‌ای داشته باشید. نوع لینک و محتوای لینک (مرتبط بودن یا نبودن آن با مقالات شما) از مواردی است که شما باید آنها را در نظر بگیرید و نکته مهم تر این است که شما باید کاری کنید که به صورت طبیعی لینک دریافت کنید تا سئوی کلاه سفید محسوب شوند. یعنی سایت‌های دیگر به خاطر شناخت شما به میل خود برای‌تان لینک می‌سازند. ممکن است سایت‌های دیگر در پی تبلیغاتی که برای سایت خود انجام داده‌اید شما را بشناسند.

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)
ممنون از مطلب جالبی که ارائه کرديد.

با تمام صحبت هایی که کرديد موافقم.

البته این را هم باید اضافه کنم که سئو خارجی سایت وابسته به داشتن بکلینک است و خیلی از وقت ها هم برای سایت هایی این اتفاق نمی‌افتد که سایتی خود به خود توسط افراد تبلیغات شود.

پس چاره ای جز لینک سازی اصولی و گرفتن بک لینک رایگان نیست.

البته ما در سئو ۶ در مقاله بک لینک رایگان در این مورد صحبت کرده ایم.

با آرزوی صحت و سلامتی برای شما...

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 62 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 199 بازدید
0 امتیاز
5 پاسخ 503 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 40 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1.3هزار بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 199 بازدید
سوال شده 5 سال قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط ali 7070 (449 امتیاز)
...