0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

ماشین سازی سورا صنعت تولید کننده دستگاه نوار نقاله دستچین ودستگاه  نوار نقاله است. کاربرد اصلی این دستگاه کنترل چشمی توسط نیروی انسانی در خط تصفیه حبوبات است. در اصل پس از مرحله ی بوجاری حبوبات ، مواد اولیه وارد دستگاه بالابر کاسه ای شده و درون دستگاه نوار نقاله ی دستچین ریخته میشوند. این دستگاه با سرعتی متناسب با روند کاری خط تولید، مواد در حال تصفیه رو بر روی نوار نقاله ای به طول 4 متر و عرض 40 سانت منتقل میکند. در این بین یک یا دو کارگر محصولات را کنترل میکنند تا اگر دانه ای کیفیت لازم برای بسته بندی را نداشته و یا سنگ و ریگی از مرحله ی بوجاری عبور کرده است، از خط تولید خارج شود و حبوبات آماده برای انتقال به آخرین مرحله ی خط تصفیه ی حبوبات ، یعنی دستگاه پولیش حبوبات منتقل شوند. نام دیگر دستگاه نوار نقاله دستچین، کانوایر بازبینی حبوبات دستچین شده است.

مشخصات فنی دستگاه نوار نقاله دستچین سورا صنعت
ابعاد  طول 400 ، عرض 50، ارتفاع 160سانتیمتر

نوار نقاله دستچین در مازندران
در این خط تولید در ابتدا از دستگاه بوجاری جهت سرند و تمیز کردن حبوبات از سنگ و خس و خاشاک استفاده می شود. اما از آنجایی که گاهی این مواد زائد هم اندازه این محصولات هستند ممکن است به ندرت از سرند این دستگاه عبور کنند. دستگاه نوار نقاله دستچین در واقع تکمیل کننده کار این دستگاه بوده و جهت پاک کردن حبوبات به صورت 100 درصدی استفاده می شود. برای اینکه بسته بندی های شکیل و مناسبی برای ارائه به مصرف کننده های داخلی و خارجی داشته باشید و بتوانید بازار مصرف خوبی را به تصرف خود درآورید لازم است از دستگاه های مناسب و به روزی استفاده کنید تا به هدف خود برسید. حبوبات در بهترین حالت خود به شکل پاک شده باید تحویل مشتریان شوند. بنابراین استفاده از دو دستگاه بوجاری و نوار نقاله دستچین در کنار هم به شما جهت داشته بسته بندی های مناسب و محصول با کیفیت اطمینان لازم را می دهد.

قیمت نوار نقاله دستچین در تهران
فروش دستگاه نوار نقاله استیل و اهن، دستگاه نوار نقاله دستچین حبوبات جهت غبارگیری و پاکیزه نمودن حبوبات جهت عاری شدن از شن و سنگریزه و در نهایت باعث شفاف شدن حبوبات می شود تا در هنگام قرارگیری در نایلون های بسته بندی شفافیت خود را حفظ کنند. دستگاه نوار نقاله دستچین از دستگاه های خط بوجاری حبوبات و غلات به شمار می آید و جهت دستچین کردن محصول و بازبینی مجدد حبوبات قیبل از رسیدن به مرحله پولیش قرار می گیرد و از پرفروش ترین دستگاه های این مجموعه با کیفیت بسیار بالا به شمار می آید. دستگاه نوار نقاله دستچین و دستگاه نوار نقاله  جهت فروش بهتر و افزایش ماندگاری محصولات و همچنین جلب توجه مشتری بسیار حائز اهمیت است. قیمت دستگاه نوار نقاله دستچین با توجه به ابعاد و سایز سفارشی مشتری معین می گردد .

 

کار اصلی دستگاه نوار نقاله دستچین در خط تصفیه حبوبات چیست؟
دستگاه بوجاری میتواند تا 85% فرآیند تصفیه را انجام دهد، نوار نقاله ی دستچین برای بازبینی چشمی توسط انسان است، تا مواد زائدی که هم اندازه ی مواد بوجار شده است و یا دانه های خراب و بی کیفیت، از خط تصفیه و بسته بندی حذف شوند. دستگاه های خط تصفیه حبوبات به شرح زیر است : دستگاه بوجاری دستگاه نوار نقاله دستچین، دستگاه کیسه پر کن گرانولی ، دستگاه بالابر z تمامی ماشین آلات تولید شده در ماشین سازی سورا صنعت  تولید شده و دارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش است. افتخار ما این است که مشتریانمان از خدمات پس از فروش و گارانتی ما رضایت کامل دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر، استعلام قیمت و هماهنگی برای بازدید از کارخانه و تست دستگاه ها، از راه های زیر با ما در ارتباط باشید 09192667715

همچنین میتوانید برای ثبت درخواست استعلام قیمت همین حالا یک پیام به تلگرام 09192667715و09397700612 ارسال نمایید ، در اسرع وقت یکی از کارشناسان فروش ماشین سازی سورا صنعت  با شما تماس خواهد گرفت. مشاور فروش :کریمی

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 37 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 63 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 30 بازدید
سوال شده 8 ماه قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 73 بازدید
سوال شده 7 ماه قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 57 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 101 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 45 بازدید
سوال شده 1 سال قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 26 بازدید
سوال شده 7 ماه قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 98 بازدید
سوال شده 2 سال قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 65 بازدید
سوال شده 2 سال قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
...