0 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (0 امتیاز)
بسته شده قبل توسط

پیشرفت تصویر باعث می شود تعداد کانون های بیشماری وجود داشته باشد ، به عنوان مثال ، تجربه بهتر مشتری ، بار سریعتر بارگذاری صفحه و موقعیت های اضافی برای موقعیت یابی. علاوه بر این ، آن را تبدیل به یک کار غیرقابل انکار به تدریج قابل توجه می کند

در هر صورت ، کدام مؤلفه ها برای اطمینان بهینه سازی تصویر سایت از یافتن تصاویر شما بسیار مهم هستند و مانع سایت شما نمی شوند؟.
1- قالب مناسب را انتخاب کنید

تفسیر همه آرایشهای مختلف تصویر می تواند مانند بهینه سازی تصویر سایت اولین درخواست شما در به این ترتیب که ممکن است ، قبل از شروع به اضافه کردن تصاویر به سایت خود ، باید اطمینان حاصل کنید که بهترین نوع رکورد را انتخاب کرده اید.
در حالی که تنظیمات تصویر زیادی برای مرور وجود دارد ،  بهینه سازی تصویر سایت PNG و JPEG بیشترین کاربرد برای وب شناخته شده اند.
PNG: تصاویر با کیفیت بهتری تولید می کند ، اما اندازه سند بزرگتر را نیز همراه دارد.
JPEG: ممکن است کیفیت تصویر را از دست دهید ، بهینه سازی تصویر سایت اما می توانید سطح کیفیت را تغییر دهید تا یک برابری مناسب پیدا کنید.


برای من ، PNG یک فرد مشهور و در عین حال بسیار عالی از طراحی تصویر است. به طور معمول ، من فقط از JPEG برای تصاویر بیشتر و بصری بیشتر استفاده می کنم که توسط یک هنرمند بهینه سازی تصویر سایت واقعی عکاسی گرفته شده است. اینگونه که ممکن است ، برای استفاده روزمره ، PNG بهترین رویکرد است.
2. تصاویر خود را بسته بندی کنید
درست است ، به دلیل انتقال تصویری که فشرده نشده باشد ، هیچ خشمتی مانند یک صفحه وب سایت بزرگ 

به همین دلیل است که من قبل از انتقال به سایت خود ، با استفاده از انرژی ، بسته بندی تصاویر شما را تجویز می کنم. شما می توانید این کار را در فتوشاپ انجام دهید یا می توانید از دستگاهی مانند TinyPNG استفاده کنید. TingPNG به همین ترتیب دارای یک ماژول WordPress است که می توانید از آن نیز استفاده کنید.

برای تبلیغات مشابهی که در تبلیغات Google شما صرف شده است ، تغییرات کمتری تجربه می کنید؟

تبلیغات شما ممکن است در صورت عدم نمایش کلیک کلیک شود.بهینه سازی تصویر سایت در صورتی که باید تبلیغات خود را از رقیبان و رباتها محافظت کنید ، بررسی کنید. آرایش ساده. از امروز تست رایگان خود را شروع کنید.
طبق آن ممکن است ، من WP را به عنوان ماژول وردپرس خود دوست دارم. بدون رونق کیفیت ، کیفیت ضبط تصویر را کاهش می دهد. از هر ماژولی که استفاده می کنید ، بهینه سازی تصویر سایت نکته ای را کشف کنید که تصاویر را از راه دور روی سرورهای خود بسته بندی می کند. این باعث کاهش پشته در سایت شما می شود.
به این معنی که سرعت سریع صفحه هنگامی که بعد از بسته بندی تصاویر خود می کنید ، بسیار جالب است.
در صورت عدم اطمینان از تأثیرگذاری تصاویر در سرعت صفحه شما ، توصیه می کنم از گوگل استفاده کنید.
برای پرواز در سایت خود به عکس های خود نیاز دارید. بهینه سازی تصویر سایت به شرطی که سایت خود را با نمادگرایی سهام پر کنید ، قابل پیش بینی خواهید بود - مانند تعداد زیادی از مقصد مختلف که خبری از آن نیست.

تعداد زیادی از سایت ها با عکس های مشابه سهام معمولی جنجال می زنند.

یک سایت شرکتی ، یک شرکت مشاوره ، شغلی را در نظر بگیرید که از کمک مشتری به شدت ارزیابی می کند. هر یک از این سایتها برای همه اهداف و اهداف از تصویر سهام مشابه به دنبال درآوردن یک کارمند تجاری استفاده می کنند

پهنای باند و پهنای باند کمتر (که می تواند هزینه میزبانی و CDN را کاهش دهد)
تهیه نسخه پشتیبان تهیه سریعتر وب سایت (همچنین باعث کاهش هزینه ذخیره سازی پشتیبان)
در خارج از فیلم ، تصاویر سنگین ترین مورد بهینه سازی تصویر سایت در صفحه وب هستند. طبق بایگانی HTTP ، تصاویر به طور متوسط ​​21٪ از وزن کل صفحه وب را تشکیل می دهند.

از آنجا که می دانیم وب سایت های سریع در موتورهای جستجو (SEO) رتبه بالاتری دارند ، بهینه سازی تصویر کاری است که هر وب سایت کسب و کار در صورت موفقیت آنلاین می بایست انجام دهد.

حال ممکن است از شما سؤال شود که چه تفاوت بزرگی می تواند بهینه سازی تصویر ایجاد کند؟

اگر دلایل کافی برای سرعت بخشیدن به وب سایت شما نیستند ، باید بدانید موتورهای جستجوگر مانند Google همچنین به SEO ترجیحی برای بارگذاری سریعتر وب سایت ها می پردازند.

این بدان معنی است که با بهینه سازی تصاویر خود برای وب ، می توانید هم سرعت وب سایت را بهبود ببخشید و هم رتبه بندی سئو وردپرس را تقویت کنید

چگونه می توان تصاویر را برای عملکرد وب ذخیره و بهینه سازی کرد؟
نکته مهم در بهینه سازی موفقیت آمیز تصویر برای عملکرد وب ، یافتن تعادل مناسب بین کمترین اندازه پرونده و کیفیت تصویر قابل قبول است.

سه مورد که نقش به سزایی در بهینه سازی تصویر دارند عبارتند از:

قالب پرونده تصویری (JPEG در مقابل PNG و GIF)
فشرده سازی (فشرده سازی بالاتر = اندازه پرونده کوچکتر)
ابعاد تصویر (قد و عرض)
با انتخاب ترکیب مناسب سه ، بهینه سازی تصویر سایت می توانید اندازه تصویر خود را تا 80٪ کاهش دهید.

بیایید جزئیات بیشتری را به هر یک از این موارد بپردازیم.

1. قالب پرونده تصویری

برای اکثر صاحبان وب سایت ، تنها سه فرمت فایل تصویری که واقعاً مهم هستند JPEG ، PNG و GIF هستند. انتخاب نوع پرونده مناسب نقش به سزایی در بهینه سازی تصویر دارد.

برای ساده نگه داشتن چیزها ، می خواهید از JPEG برای عکس یا تصاویر با تعداد زیادی رنگ ، PNG برای تصاویر ساده یا در صورت نیاز به تصاویر شفاف و GIF فقط برای تصاویر متحرک استفاده کنید.

برای کسانی که تفاوت بین هر نوع پرونده را نمی دانند ، فرمت تصویر PNG فشرده نشده است ، به این معنی که این یک تصویر با کیفیت بالاتر است. نکته منفی این است که اندازه پرونده ها بسیار بزرگتر است.

2. فشرده سازی

نکته بعدی فشرده سازی تصویر است که نقش به سزایی در بهینه سازی تصویر دارد.

انواع مختلف و میزان فشرده سازی تصویر در دسترس است. تنظیمات هر کدام بسته به ابزار فشرده سازی تصویر مورد استفاده شما متفاوت خواهد بود.

بیشتر ابزارهای ویرایش تصویر مانند Adobe Photoshop ، On1 Photo ، GIMP ، Affinity Photo و سایر موارد دارای ویژگی های فشرده سازی تصویر داخلی هستند.

همچنین می توانید تصاویر را به طور عادی ذخیره کنید و سپس از یک ابزار وب مانند TinyPNG یا JPEG Mini برای فشرده سازی آسانتر تصویر استفاده کنید.

اگرچه کمی دستی است ، این دو روش به شما امکان می دهد قبل از آپلود کردن آنها در وردپرس ، فشرده سازی تصاویر را انجام دهید ، و این همان کاری است که ما در WPBeginner انجام می دهیم.

همچنین چندین افزونه محبوب وردپرس مانند Optimole ، EWWW Image Optimizer و سایر موارد وجود دارد که می توانند هنگام بارگذاری اولین بار به طور خودکار تصاویر را فشرده کنند. بسیاری از مبتدیان و حتی شرکت های بزرگ ترجیح می دهند از این افزونه های بهینه سازی تصویر استفاده کنند زیرا این کار ساده و راحت است.

ببندید با توجه به این نکته: مطلب آموزشی
قبل توسط (40 امتیاز)
+1
سایت  TinyPNG عالیه من همیشه ازش استفاده می کنم

سوالات مشابه

+1 امتیاز
1 پاسخ 276 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 322 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 328 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 805 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 245 بازدید
...