0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)
بسته شده قبل توسط

کسانی که چهره زیبایی دارند می توانند دوست داشتنی باشند. اما می بینیم افرادی را که به دلایلی غیر از ظاهری زیبا همچنان از نظر دیگران دوست داشتنی هستند طوری که هر بار با آن ها برخورد داریم احساس خوبی به ما منتقل می کنند و نا خودآگاه لبخند می زنیم. همیشه در کنارشان خوشحالیم و به خاطر اجتماعی بودن آن ها انرژی زیادی می گیریم.

بسیاری از ویژگی هایی که افراد دوست داشتنی دارند اکتسابی است و با دقت به یک سری نکات می توان آن ها را فرا گرفت و تبدیل به یک فرد اجتماعی و جذاب شد. در ادامه برخی از خصوصیات این افراد را معرفی می کنیم:

زبان بدن را جدی بگیرید
حتما افرادی را می شناسید که آنقدر شخصیتی جذاب و دوست داشتنی دارند که دیگران مشتاق دیدن آن ها می باشند. یکی از عوامل بسیار مهم داشتن ارتباط غیر کلامی (زبان بدن) است. شما قبل از آنکه با زبان فارسی یا هر زبان دیگری به گفتتگو بپردازید، این زبان بدن است که معرف شخصیت شما می باشد.

به رفتار غیر کلامی خود توجه کنید و فراموش نکنید که آنچه رفتارغیرکلامی شما نشان می دهد مهم تر از آن چیزی است که به زبان می آورید.

به تناسب موقعیتی که در آن قرار دارید رفتار کنید و در صحبت های خود از لحنی دوستانه و صمیمی استفاده کنید.

صمیمانه برخورد کنید

از هر فرصتی برای باز کردن سر صحبت با دیگران استفاده کنید. سعی کنید در احوالپرسی های روزمره مشتاق و با انرژی باشید. مثلا بگونه ای رفتار کنید که زمانی که دیگران به شما صبح به خیر می گویند انتظار یک جواب پر انرژی را از شما داشته باشند و با دیدن شما لبخند بزنند.

سوالاتی که از شما پرسیده می شود را سرد پاسخ ندهید و طوری رفتار نکنید که با یک جواب کوتاه مکالمه را تمام کنید.

به خاطر داشته باشید که مردم از اینکه برای کسی مهم باشند احساس بهتری در آن ها شکل می گیرد پس می توانید با پرسیدن سوالاتی مثل دیروزخوش گذشت؟ یا اهل کجایی؟ ارتباط صمیمی تری با اطرافیان داشته باشید و نشان دهید که برای شما اهمیت دارند.

 

خوبی های دیگران را تحسین کنید
به ویژگی های مثبت دوستان خود توجه کنید و از آن ها تعریف کنید. این کار در هر کسی حس خوب ایجاد می کند و باعث می شود که بقیه فکر کنند که به آن ها توجه می کنیم و برای ما مهم هستند.

البته تعریف کردن شما نباید افراطی باشد. اما بهتر است که بیش تر توجه تان را به نقاط قوتی که در بقیه می بینید متمرکز کنید تا نواقصی که در همه وجود دارد.

به ظاهر خود اهمیت دهید
آراستگی و مرتب بودن به ما احساس رضایت می دهد. همه ی ما دوست داریم همنشین کسانی باشیم که ظاهری شیک دارند. حمام کردن، شانه زدن مو، رعایت بهداشت دهان و دندان و لباس های مرتب به شما ظاهری جذاب می دهند.

به سلامت پوست خود رسیدگی کنید و توجه کنید که جای جوش و لکه در صورتتان می تواند از زیبایی شما کم کند. همچنین داشتن عادات غذایی مناسب روی سلامت جسمی و روانی شما تاثیر گذار است و می تواند در جذابیت شما نقش داشته باشد.

ببندید با توجه به این نکته: مطلب آموزشی

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 223 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 416 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 950 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 313 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 29 بازدید
سوال شده 6 ماه قبل در تغذیه و سلامت توسط semi (0 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 46 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 66 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 77 بازدید
...