0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (690 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

در چه زمینه هایی از فناوری سیم کارت الکترونیکی استفاده شده است؟

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (230 امتیاز)

سیم‌کارت الکترونیکی اکنون بخشی از استاندارد GSMA است و دیری نخواهد پایید که به یکی از اجزای استاندارد در پرچم‌داران اپل، سامسونگ و دیگر تولیدکنندگان تبدیل خواهد شد.

ویژگی فعال‌سازی از راه دور که بخشی از استاندارد سیم‌کارت‌های الکترونیکی است، ویژگی‌های پیشرفته‌ای جهت فعال‌سازی سیم‌کارت و مدیریت تلفن‌ همراه فراهم می‌آورد. به کمک این فناوری جدید، می‌توان اپراتورها و طرح‌های ارائه‌شده توسط آن‌ها را از صفحه‌ی تنظیمات گوشی انتخاب کرد.

با فناوری سیم‌کارت الکترونیکی، می‌توانید اپراتورهای محلی و طرح‌های ارائه‌شده توسط آن‌ها را مشاهده و انتخاب کنید. هرچند این مسئله در تئوری بسیار جذاب به‌ نظر می‌رسد؛ اما موفقیت آن به استقبال اپراتورها بستگی خواهد داشت. یکی دیگر از مزایای سیم‌کارت‌های الکترونیکی، کاهش هزینه‌ی تولید گوشی‌ است؛ اما نمی‌توان قاطعانه گفت که از این کاهش هزینه سودی نصیب مشتریان نیز خواهد شد یا خیر.

خودروسازان نیز به‌ لطف این فناوری می‌توانند به‌آسانی خودروها را به شبکه‌های موبایل متصل کنند. لپ‌تاپ‌ها نیز بی‌شک از این فناوری بهره خواهند برد و تولیدکنندگان و فروشندگان می‌توانند لپ‌تاپ‌ها را همراه با بسته‌های ارتباطی مختلف به‌ فروش برسانند.

سوالات مشابه

0 امتیاز
2 پاسخ 97 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 2.9هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 4.6هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 436 بازدید
...