0 امتیاز
قبل در لوازم خانگی توسط (892 امتیاز)

لکه روی ظرف استیل با چه پاک کننده هایی از بین می رود؟

3 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (892 امتیاز)

استفاده از جوش شیرین
جوش شیرین می تواند به راحتی لکه را از سطح ظرف استیل پاک کند، زیرا خاصیت پاک کنندگی دارد. یک فنجان جوش شیرین را در استیل بریزید. آنرا را پر از آب گرم کنید. از یک اسکاچ استفاده کنید و داخل ظرف را به آرامی پاک کنید. اگر بعد از تمیز کردن با اسکاچ هنوز لکه ای دیده می شود آب را خالی کنید. نصف فنجان هیدروژن پروکساید و 2 تا 3 قاشق غذاخوری جوش شیرین بریزید. ظرف استیل تان را به مدت یک دقیقه تکان دهید و بگذارید 30 ثانیه بماند. آن را با آب داغ آبکشی کنید.
استفاده از سرکه
سرکه می تواند برای پاک کردن فوق العاده باشد. خاصیت اسیدی آن برای از بین بردن لکه ها مفید است. نصف ظرف را با آب پر کنید. نصف دیگر آن را سرکه سفید یا سرکه سیب بریزید. بگذارید این مخلوط چند دقیقه ای بجوشد .سپس اجاق را خاموش کنید و بگذارید سرد شود تا به دمای اتاق برسد. از یک برس استفاده کنید و به آرامی روی ظرف بکشید.
استفاده از سرکه و نمک
6 تکه یخ داخل ظرف استیل بریزید. نصف فنجان سرکه اضافه کنید. می توانید از سرکه سفید یا سرکه سیب استفاده کنید. 8/1 فنجان نمک اضافه کنید. ظرف را بچرخانید تا تکه های یخ آب شوند و لکه ها از بین بروند. سپس ظرف استیل را آبکشی نمایید.
استفاده از پودر ظرفشویی
ظرف را از آب پر کنید. 3/1 فنجان پودر ظرفشویی به آن اضافه کنید. بگذارید مخلوط یک شب بماند. بوسیله اسکاچ تمیز کرده سپس آبکشی کنید.

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط
استفاده از گاز پاک کن سیف قرمز که چند منظوره است برای سینک هم مناسبه.
0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

برای پاک کردن لکه‌های روی ظروف استیل می‌توان از روش‌های زیر استفاده کرد:

1. استفاده از سرکه: می‌توانید با استفاده از سرکه سفید و یک حوله نرم، لکه‌های روی ظروف استیل را پاک کنید. برای این کار، روی لکه سرکه بریزید و سپس با حوله به آرامی صاف کنید. سپس ظرف را با آب بشویید و خشک کنید.

2. استفاده از جوش شیرین: می‌توانید ظروف را در آبی که به آن جوش شیرین اضافه شده، بگذارید. سپس با یک اسفنج نرم بر روی لکه‌ها فشار دهید و آن را پاک کنید. سپس ظرف را با آب شستشو دهید و خشک کنید.

3. استفاده از روغن زیتون: می‌توانید روغن زیتون را روی لکه‌های روی ظروف استیل بمالید و با استفاده از یک حوله نرم، آن را صاف کنید. سپس ظرف را با آب بشویید و خشک کنید.

4. استفاده از کربنات سدیم: می‌توانید مقداری کربنات سدیم را با آب مخلوط کنید و روی لکه‌ها بمالید. سپس با یک اسفنج نرم لکه را صاف کنید و ظرف را با آب بشویید و خشک کنید.

توصیه می‌شود قبل از استفاده از هر یک از روش‌های فوق، بر روی یک قسمت کوچک و غیر قابل مشاهده از ظرف تست کنید تا از عدم تغییرات ناخواسته در سطح ظرف اطمینان حاصل کنید.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 331 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 392 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 236 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 690 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 59 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 402 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 50.8هزار بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 76.1هزار بازدید
0 امتیاز
3 پاسخ 1.9هزار بازدید
...