0 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (1.3هزار امتیاز)

 مواقعی هست که مجبورید سیستم خود را در اختیار دیگران بگذارید. حال اگر این دیگران از مرورگر شما برای وب گردی استفاده کنند، این امکان هست که به همه اطلاعات شخصی از جمله ایمیل و شبکه‌های اجتماعی شما دسترسی پیدا کنند. اینجاست که تعریف گذرواژه بر روی مرورگر شما را در برابر افشای اطلاعات شخصی نگهداری می‌کند.

1 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (1.3هزار امتیاز)
 
بهترین پاسخ

نخست در نوار آدرس گوگل کروم، عبارت Chrome: //flags را وارد کرده تا وارد صفحه Experimental مرورگر شوید.

پس از ورود به این صفحه به دنبال گزینه Enable new profile management system بگردید. در صورتی که آن را پیدا نمی‌کنید، Ctrl + F را فشار داده و عبارت مورد نظر را جستجو کنید. پس از یافتن این گزینه روی دکمه Enable در زیر آن کلیک کنید.

سپس در پایین صفحه مرورگر، دکمه Relaunch ظاهر می‌شود. روی آن کلیک کنید تا مرورگر از نو راه اندازی و تغییرات بر روی آن اعمال شود.

پس از راه اندازی دوباره مرورگر، درمی‌یابید که دکمه‌ای جدید در گوشه بالا و سمت راست مرورگر (در کنار دکمه Minimize) ظاهر می‌شود که مربوط به ورود به حساب کاربری در مرورگر است. روی آن کلیک کرده و اگر وارد حساب کاربری خود نشده‌اید، از همین جا اقدام به ورود به حساب کاربری گوگل خود کنید.

پس از ورود به حساب کاربری خود، برای قفل کردن مرورگر و حفاظت از آن با گذرواژه، تنها کافی است بار دیگر بر روی دکمه مورد نظر و پس از آن بر روی آیکون قفل که در گوشه پایین و سمت راست آن است، کلیک کنید. در این حالت مرورگر بسته شده و پنجره جدیدی باز می‌شود که از شما درخواست ورود گذرواژه برای استفاده از مرورگر یا وارد شدن با یک حساب کاربری دیگر را می‌کند.

به همین سادگی،  ورود به مرورگر در این حالت، تنها با وارد کردن گذرواژه یا ورود با یک حساب کاربری جداگانه مقدور است که در این صورت، همه اطلاعات شخصی شما صیانت و محافظت خواهد شد.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 438 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 537 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 707 بازدید
...