0 امتیاز
قبل در لوازم خانگی توسط (0 امتیاز)
دوباره دسته بندی کردن قبل توسط

تلویزیون lcd سامسونگ 40 اینچ دارم میخواهم صدای آنرا وصل باندهای سینما خانواده (سامسونگ) کنم (سیمهای پشت باندها سوکتی میباشد ضمنا بنده از خروجی صدای رسیور که به تلویزیون وصل شده وصل نمودم و از خروجی خود تلویزیون نیز به باندها وصل کرده ام ولی مشکل حل نشد)خواهشمندم راهنمایی نمایید

2 پاسخ

+2 امتیاز
قبل توسط (7.2هزار امتیاز)

برای انتقال صدا از تلویزون 3 راه وجود دارد. 

1. استفاده از کابل HDMI: کابل HDMI برای ارسال تصویر و صدا از سینما خانوادگی به تلویزیون به کار می رود، اما یک کانال رزرو به نام ARC دارد (Audio Return Channel) یعنی کانال بازگشت صدا (برای انتقال صدا از تلویزیون به سینما) که در نسخه 1.4 HDMI ارائه شد. البته برای این امر باید تلویزیون و سینمای شما هر دو این تکنولوژی را ساپورت کنند (Sony را میدانم این تکنولوژی را دارد و LG را می دانم ندارد، در مورد سامسونگ هم اطلاعی ندارم)

2.استفاده از کابل TOSLINK: کابل Optical یک نوع کابل از نوع فیبر نوری است که برای انتقال حرفه ای صدا طراحی شده است. در صورتی که تلویزیون شما خروجی Optical و سینمای شما ورودی Optical دارد می توانید از این کابل استفاده نمایید.

3. استفاده از کابل A/V: این امر هم در صورتی ممکن است هم تلویزیون خروجی RCA و هم سینما ورودی RCA برای صدا داشته باشند (که این روش کیفیت صدایی به مراتب پایین تر از optical دارد)

 

*اگر سینمای شما ورودی HDMI دارد ، رسیور را به ورودی سینما وصل نمایید و خروجی سینما را به تلویزیون

+1 امتیاز
قبل توسط (2.6هزار امتیاز)
باند های سینما خانگی با قدرت بالا کار می کنند به همین منظور سر راهشان باید آمپلی فایر باشد و تلویزیون آمپیلی فایر ندارد .

پس اگر این دو وسیله را به هم وصل کنید صدای بسیار ضعیفی در حد هد فون خواهید شنید

شما یا به فکر کابل اوپتیکال یا اچ دی ام آی باشید.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 7.8هزار بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 400 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 755 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 1.7هزار بازدید
سوال شده 9 سال قبل در لوازم خانگی توسط سلطانی (1.1هزار امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 13.1هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 779 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 1.4هزار بازدید
...