+2 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (1.1هزار امتیاز)
Adobe Muse چیست و در چه زمینه ای کاربرد دارد؟

2 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (7.1هزار امتیاز)
انتخاب شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ
Adobe Muse نام نرم افزاری است که برای تسهیل فرایند طراحی سایت در اختیار توسعه دهندگان صفحات وب قرار می گیرد. هدف این نرم افزار حذف و یا به طور صحیح تر کاهش کد نویسی توسط طراح صفحه وب می باشد. البته Adobe Muse فقط سعی دارد که بخش طراحی وب سایت را بدون کد امکان پذیر سازد ، اتصال به پایگاه داده و پویا کردن سایت نیاز به کد نویسی خواهد داشت .
محیط کاربری این نرم افزار شباهت زیادی با دیگر نرم افزارهای ساخت شرکت ادوب و به خصوص فوتوشاپ دارد و افرادی که با این نرم افزار آشنا باشند به سرعت می‌توانند از امکانات آن برای طراحی وب سایت‌های تعاملی با امکانات مختلف چند رسانه‌ای بهره ببرند.
این نرم افزار از 4 بخش اصلی تشکیل شده است :
Planning : در این بخش شما صفحات سایت ، صفحه اصلی و نقشه سایت را مشخص می کنید . این بخش ارتباط صفحات با یکدیگر و تعامل آن ها را مشخص می کند . همچنین سایز صفحات نیز در این بخش تنظیم می شوند .
Design : در اینجا شما طراحی وب سایت را آغاز می کنید . تصاویر ، متن ، ویدیو و سایر عناصری که در وب سایت ها می بینید را می توانید در این جا به کار بگیرید تا سایت خود را طراحی کنید . انواع انیمیشن ها ، منوها ، اسلایدرها ، تب ها و سایر عناصر طراحی رابط گرافیکی کاربر در دسترس هستند . شما همچنین می توانید در طراحی از قابلیت شناور بودن عناصر نیز کمک بگیرید . کافی است هر چه می خواهید با ماوس بر روی صفحه بکشید و رها  کنید .
Preview : در این بخش پیش نمایشی از سایتی که طراحی کرده اید را همراه با تمام عناصر حرکتی و بصری خواهید دید
Publish : در این بخش می توانید سایت خود را بر روی وب منتشر کنید و آنچه که به صورت بصری طراحی کرده اید به صورت صفحات وب و همراه با کد تحویل بگیرید .
ویژگی های کلیدی نرم افزار Adobe Muse:
- دارای صدها فونت معروف و کاربردی صفحات وب
- اضافه کردن تعامل و پیوند با صفحات وب
- گزینه های میزبانی و هاست وب سایت
- قابلیت ویرایش در مرورگر
- استفاده از آخرین استانداردهای وب
- امکان برنامه ریزی سایت بصری ساده برای دسکتاپ و موبایل
- امکانات تست و پیش نمایش سایت
0 امتیاز
قبل توسط (10 امتیاز)
Adobe Muse یک برنامه وب طراحی است که توسط شرکت Adobe Systems توسعه داده شده است. این برنامه به طراحان وب کمک می کند تا بدون نیاز به دانش برنامه نویسی، وب سایت های ریسپانسیو و بدون کد نویسی ایجاد کنند.

با استفاده از Adobe Muse، می توانید وب سایت هایی با طراحی حرفه ای، شامل انیمیشن ها، افکت های ویدئویی و صدا، فرم های تماس، نقشه های گوگل و ... بسازید. همچنین این برنامه قابلیت تولید کدهای CSS، HTML و جاوا اسکریپت را نیز داراست.

با توجه به سادگی استفاده از Adobe Muse، این برنامه به خصوص برای طراحان وب آماتور و کسانی که دانش کافی در زمینه برنامه نویسی ندارند، مناسب است. با این حال، برای طراحان حرفه ای و توسعه دهندگان وب، استفاده از این برنامه به دلیل محدودیت هایی که در آن وجود دارد، ممکن است مناسب نباشد.

سوالات مشابه

+1 امتیاز
2 پاسخ 3.7هزار بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 429 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 194 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 244 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 115 بازدید
...