+1 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (1.1هزار امتیاز)
قابلیت Time Machine در Mac OS چگونه است؟

1 پاسخ

+2 امتیاز
قبل توسط (7.1هزار امتیاز)
انتخاب شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ
قابلیت Time Machine مک که از نسخه ۱۰.۶ به آن اضافه شده است، همان طور که ازاسمش پیداست مثل یک ماشین زمان عمل می کند، مدام در حال گرفتن پشتیبان از سیستم شماست و شما می توانید به سادگی در کوتاه ترین زمان ممکن به فایل های قدیمی دسترسی پیدا کنید.( در هنگام کار با سیستم ممکن است فایل یا فایلهایی را به اشتباه پاک کنیم و آن را از دست دهیم. تایم ماشین برنامه ای است که یک کپی ازتمامی اطلاعات سیستمتان را بروز نگه می دارد که اگر هر وقتی به آنها نیاز پیدا کردید، می توانید در زمان آن به عقب برگردید که تمامی اطلاعات از دست رفته تان بازیابی شود)
* تایم ماشین بصورت خودکار از مک بکاپ تهیه کرده و بر روی هارد اکسترنال ذخیره می نمایید این بکاپ ها شامل فایل های سیسنتمی٬ برنامه های کاربردی٬ حسابهای کاربری٬ تنظیمات موزیک ها٬ تصاویر و اسناد می باشد. اما آن چیزی که تایم ماشین را از دیگر برنامه های بکاپ گیری متفاوت می سازد این است که این برنامه نه تنها یک کپی از فایل ها می گیرد بلکه ظاهر مک را در روزهای قبل بخاطر می سپارد و هر بار که یکی از روزهای قبلی که از آن بکاپ تهیه کرده اید را مشاهده کنید انگار مک خود را در همان روز دارید می بینید.
از دیگر قابلیت های مهم Time Machine می توان به توانایی بوت کردن مک توسط هارد درایو پشتیبان اشاره کرد که این عملیات در حالت ریکاوری صورت می گیرد. حالتی که هنگام مواجه مشکل با مک می توانید با گرفتن کلیدهای Command+R در هنگام روشن شدن مک به آن وارد شوید

سوالات مشابه

0 امتیاز
2 پاسخ 2.6هزار بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 1.9هزار بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 1.8هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 1.5هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 2.9هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 277 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 645 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 3.4هزار بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 317 بازدید
...