+2 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (2.6هزار امتیاز)
سیستم عامل mac os چگونه روی دیوایس های غیر اپل نصب می شود؟

1 پاسخ

+1 امتیاز
قبل توسط (1.1هزار امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط
 
بهترین پاسخ

آخرین ویرایش:

در این مطلب سایت HIVE نصب OS X Yosemite در Ubuntu با استفاده از VMware توضیح داده شده است و بنظر می رسد همه چیز به خوبی کار می کند توصیه می کنم حتما چک کنید. در کامنت های این مطلب گفته شده که XCode و Emulator های آیفون نیز برای کد نویسی کار کرده است!

------------------------------------------------------------------

بعد از اینکه اپل از CPU های intel در دستگاه های خود استفاده کرد و به تبع آن تغییراتی در سیستم عامل Mac OS نیز داد، از نظر تئوری، نصب سیستم عامل Mac OS برروی سایر سخت افزار های سازگار ممکن شد. سایت های زیادی هستند که همچین ادعایی می کنند که با اعمال تغییراتی می توانید iso سیستم عامل Mac OS را برروی سیستم خود نصب کنید.

توصیه بنده اینه که دنبال این راه حل ها نباشید چون باید از BIOS تا خیلی چیزای دیگرو تغییر بدین تازه معلوم نیست آخرش واقعا درست کار کنه، من پیشنهاد می کنم اگه فقط میخاین Mac OS رو تجربه کنید دنبال نسخه ای که برروی vmware قابل نصب است باشین، ولی اگه میخاین performance واقعیشو ببینید باید پشت یک Mac بشینید.

یکی دیگر از محدودیت های نصب Mac OS برروی سخت افزار های غیر اپلی، پشتیبانی محدود Mac OS از سخت افزار های مختلف مانند کارت گرافیکی، کارت صوتی و ... است، Mac OS برای نصب برروی تعدادی مشخص سخت افزار طراجی شده است و درایور بسیاری از سخت افزار ها را ندارد.

ویرایش -----

در این لینک توضیحات کاملی درباره نصب Mac OS Mavericks برروی سایر سخت افزار ها داده شده است.

سوالات مشابه

+2 امتیاز
1 پاسخ 1.8هزار بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 315 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 3.4هزار بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 2.6هزار بازدید
+2 امتیاز
1 پاسخ 1.6هزار بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 343 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 644 بازدید
+3 امتیاز
2 پاسخ 624 بازدید
...