0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

کنترل جریان با محلول های محرک برای دریچه ها

تمرکز بر حفظ جریان های تولید پایدار در دهه های اخیر به یک موضوع اصلی برای بسیاری از تاسیسات تولید یا تصفیه تبدیل شده است. خواه کسب و کار اصلی فاضلاب، خمیر کاغذ، یا فرآوری مواد غذایی باشد، مدیران تلاش می‌کنند هنگام تبدیل به عملیاتی با CO2 خنثی‌تر، کارآمد باشند. استفاده از محرک های الکتریکی LINAK در سیستم های شیر کنترل دقیق جریان و چندین مزیت ارزشمند دیگر را فراهم می کند.

 

محرک های کاملاً آزمایش شده و بدون نیاز به تعمیر و نگهداری

راه حل های کم مصرف به راحتی نصب می شوند

بازخورد موقعیت محرک برای کنترل آسان

افزایش کارایی در حین تغییر به یک عملیات پایدارتر نیازمند راه حل های جدید و نوآورانه است. در تاسیساتی که از شیرهای بار سنگین استفاده می کنند، قابلیت اطمینان و درجه بالاتر اتوماسیون ضروری است. چه یک سرریز کج در تاسیسات تصفیه آب باشد یا یک شیر پروانه ای در یک سیستم فاضلاب، راه حل محرک LINAK می تواند به ارائه اتوماسیون آسان برای هر دو کمک کند.

 

به محرک های قوی، آزمایش شده و آزمایش شده تکیه کنید

هر محصول LINAK قبل از اینکه وارد سرویس شود تحت آزمایش های دقیق قرار می گیرد. عملگرها باید بتوانند با ضربه ها، شوک ها و لرزش های بی امان کنار بیایند. آنها همچنین باید در برابر آب، گرما، یخ زدگی و در برخی موارد گرد و غبار مقاوم باشند. همه محصولات باید با استانداردهای لازم برای تضمین عملکرد بی عیب و نقص مشتریان و عمر طولانی در تمام شرایط محیطی مطابقت داشته باشند.

با راه حل هایی که به راحتی نصب می شوند در مصرف انرژی صرفه جویی کنید

برخلاف سیستم‌های محرک پنوماتیکی، نمونه‌های الکتریکی آن‌ها شیلنگ، پمپ یا کمپرسور ندارند. این امر باعث می‌شود تا راه‌حل‌های برقی بسیار آسان‌تر نصب شوند و کمتر به تعمیر و نگهداری وابسته باشند. عملگرهای LINAK دارای طراحی فشرده و بدون نقاط ضعف سنتی هستند که نصب آنها را بسیار آسان می کند. در نهایت، مصرف انرژی در حالت آماده به کار تقریباً صفر است و این راه حل ها را به دوستدار محیط زیست تبدیل می کند.

 

هوشمندی را در سیستم خود ادغام کنید

انتظار می رود راه حل های شیر مدرن به طور کامل با سیستم های تسهیلات عمومی ادغام شوند. با محرک‌های الکتریکی مدرن، می‌توانید موقعیت سوپاپ را از روی برد کنترل یا حتی صفحه کامپیوتر کنترل و نظارت کنید. فناوری LINAK IC (کنترل‌کننده یکپارچه) به ارائه بازخورد دقیق موقعیت و همچنین حرکت صاف برای دستیابی به کنترل جریان کامل در همه شرایط کمک می‌کند.

سوالات مشابه

+2 امتیاز
1 پاسخ 79 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 108 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 79 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 20.5هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 273 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 469 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 374 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 281 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 523 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 433 بازدید
...