+1 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (45 امتیاز)
آموزش ست کردن رنگ شال با مانتو (صفر تا 100)

 

مانتو زنانه نوعی لباس زنانه است که خانم های ایرانی برای بیرون رفتن از منزل آن را به تن می کنند. بسیاری از بانوان شیک پوش کشورمان به نحوه ی ست مانتو با سایر اجزاء لباسی که پوشیده اند، اهمیت فراوانی می دهند. آن ها معتقدند که زمانی بعد از پوشیدن یک دست لباس شیک و زیبا می شوید که تمام اجزای لباس شما با هم ست باشند. حال این ست بودن شامل کیف، کفش، شال و روسری می شود. ما در این مقاله قصد داریم به شما نحوه ی ست شال با مانتو زنانه را آموزش دهیم. پس تا انتهای مقاله با ما در تیم پژوهشی پرند اسکارف بمانید.


شال ست کنیم یا روسری؟

شال زنانه و روسری زنانه را در مقالات گذشته تعریف کرده ایم اما اگر بخواهیم نگاهی کوتاه به آن ها بیاندازیم باید بگوییم که شال پارچه ایست مستطیل شکل که بسیاری از دختران و بانوان ایرانی آن را به خاطر راحتی به عنوان پوشش سر یا همان حجاب استفاده می نمایند. روسری زنانه نیز پارچه ای مربعی شکل است که با تا کردن مثلثی شکل می شود و بیشتر خانم هایی که می خواهند حجاب کامل تری داشته باشند از آن استفاده می نمایند.
مانتو زنانه مانند هر لباسی با طرح و رنگ و مدل های گوناگونی تولید و عرضه می گردد. برای این که بدانید با مانتویی که انتخاب نموده اید شال باید سر کنید یا روسری ابتدا نگاهی به سلیقه ی خود بیاندازید و سپس ببینید که با کدام یک راحت تر هستید. اما اگر بخواهیم براساس اصول زیباشناسی بین شال و روسری یکی را انتخاب نماییم موضوع متفاوت می شود. شال زنانه اصولاً استایلی اسپرت تر و جوان پسند تر از روسری دارد. همچنین شال زنانه به خاطر تنوع بسیاری که در طرح و رنگ و مدل دارد، شما می توانید ست مانتو و شال مجلسی نیز داشته باشید. ولی به طور کلی برای زمانی که می خواهید خیلی رسمی لباس بپوشید، روسری زنانه گزینه ی مناسب تریست و در مقابل اگر نیاز به این همه رسمیت در استایل ندارید، شال زنانه نیز می تواند استایل شما را تکمیل و ایده آل نماید. در نهایت انتخاب هر کدام به سلیقه ی شما بر می گردد. اما ما در این مقاله می خواهیم نحوه ی ست شال با مانتو زنانه را به شما آموزش دهیم. پس اگر به ست شال با مانتو زنانه علاقمند هستید تا انتها با ما باشید. فروشگاه اینترنتی پرند اسکارف عرضه کننده ی انواع شال زنانه می باشد.

 

منبع: پرند

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 15 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 20 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 18 بازدید
...