0 امتیاز
قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط (0 امتیاز)

همانطور که می‌دانید آمریکا یکی از کشورهایی است که تنوع نژادی بسیار بالایی دارد. این مسئله باعث شده است تحولات زیادی در سیستم فکری این کشور وجود داشته باشد.

زمانی که صحبت از راحت ترین راه مهاجرت به آمریکا می‌شود، یکی از روش‌هایی که توصیه می‌شود دریافت ویزا توریستی  است. همانطور که می‌دانید آمریکا از جمله کشورهایی است که سالیانه افراد زیادی برای دیدار از این کشور به آنجا سفر می‌کنند. نیویورک یکی از کشورهای بسیار محبوب در سراسر دنیاست که  پذیرای افراد زیادی است که به دنبال مشاهده شکوه و زیبایی‌های این شهر هستند. به طور کلی، ویزای توریستی آمریکا در دو نوع نوع B1 و B2 صادر می‌شود. افراد می‌توانند با مقاصد توریستی، دیدار خانواده، درمانی و تجاری درخواست ویزای توریستی آمریکا را بدهند. مدت زمان این ویزا 6 ماه است و افراد پس از ورود به خاک آمریکا می‌توانند درخواست اقامت داشته باشند.

2 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

بهترین سایت برای سپردن طراحی سایت و سئو بلک وب هستش https://blakweb.ir/ حتما سر بزنید بهشون.

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

بهترین وکیل ایرانی در آمریکا کسی است که برای ارائه نمودن خدمات حقوقی و کیفری خارج از چارچوب اداری آموزش های تخصصی دیده است. به عبارت دیگر وکیل معتبر به شخصی اشاره دارد که بعد از فارغ التحصیلی از بهترین دانشگاه توانسته در آزمون وکالت شرکت کرده و به اخذ پروانه وکالت خود از کانون وکلای دادگستری بپردازد. افرادی که در رشته حقوق فارغ التحصیل شده اند، می توانند در انواع مسائل حقوقی، مهاجرت، کیفری، خانواده و طلاق و … اظهار نظر کنند.

سوالات مشابه

0 امتیاز
1 پاسخ 30 بازدید
سوال شده 6 ماه قبل در کامپیوتر و اینترنت توسط tamam (0 امتیاز)
0 امتیاز
1 پاسخ 22 بازدید
سوال شده 6 ماه قبل در لوازم خانگی توسط tamam (0 امتیاز)
0 امتیاز
2 پاسخ 49 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 37 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 23 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 13 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 164 بازدید
...