0 امتیاز
قبل در برنامه نویسی توسط (0 امتیاز)

مزایای تحصیل در انگلیس برای ایرانیان در سال 2023

  1. دانشگاه‌ های انگلیس رتبه‌ی بالایی در رنکینگ جهانی دارند و از کیفیت بالای آموزشی برخوردارند که سبب شده از سراسر جهان دانشجوها برای تحصیل به انگلیس مهاجرت کنند . تحصیل در انگلستان به زبان بین‌المللی انگلیسی انجام می‌شود و اعتبار مدارک اخذ شده جهت ورود به بازار کار در هر جای جهان معتبر است.
  2. کشور انگلستان فاصله‌ی کوتاهی با ایران دارد (حدود 5 ساعت) و یکی از نزدیک‌ترین مقاصد برای ادامه‌ی تحصیل به شمار می ‌رود.
  3. دانشجویان مقاطع ارشد و دکترا می‌توانند همسر و فرزندان زیر 18 سال خود را نیز به همراه ببرند و همسرشان نیز اجازه‌ی کار در انگلستان را خواهد داشت.
  4. علاوه بر درس خواندن در معتبرترین دانشگاه های این کشور، دانشجویان می توانند ۲۰ ساعت در هفته به کار مشغول شوند و کسب درآمد کنند.

جذاب ‌ترین جنبه‌ ی دانشجوی بین ‌المللی بودن در انگلستان این است که فرصت آشنایی با فرهنگ ‌های جدید میسر خواهد بود. انگلستان با داشتن بیش از 100 هزار دانشجوی خارجی به سرزمینی از تلاقی فرهنگ ‌های کل کره‌ی زمین تبدیل شده است

برای ادامه مطلب اینجا کلیک کنید

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

بهترین وکیل مهاجرت به انگلستان همان فردی است که از مجوز رسمی وکالت در این کشور برخوردار می‌ باشد. اگر شما قصد مهاجرت به کشور انگلستان را دارید و به دنبال یک وکیل مهاجرتی خوب در این زمینه هستید می‌ توانید مدارک و سابقه‌ وکلای مهاجرتی که در ادامه برای شما لیست کرده‌ ایم را مورد بررسی قرار داده و رسمیت داشتن آن‌ ها را در این کشور بررسی کنید. افراد بسیاری هستند که در انگلستان و تهران به عنوان وکیل مهاجرتی فعالیت می‌ کنند؛ اما تنها برخی از آن ها هستند که از تجربه، مهارت و دانش کافی در خصوص مهاجرت برخوردار می‌ باشند و می‌ توانند پرونده‌ متقاضیان خود را بی کم و کاست به موفقیت برسانند.

ما پیشنهاد می‌ کنیم که برای انتخاب یک وکیل خوب همواره تحقیقات لازم را انجام دهید. زیرا برخی از وکلا تنها موجب اتلاف وقت و هزینه‌ شما می‌ گردند. یکی از مهم ترین ویژگی‌ های بهترین وکیل مهاجرت به انگلستان داشتن صداقت و تعهد او است. یعنی وکیل نباید به غیر از به هدف رساندن موکل خود و منافع او به چیز دیگری فکر کند. وکیل مهاجرتی باید از اطلاعات به روز و آگاهی بالایی برخوردار باشد تا با تمامی قوانین و محدودیت‌ های کشور انگلیس آشنا بوده و بتواند موکل را از شرایط موجود آگاه سازد. از دیگر ویژگی‌ های وکیل معتبر بودن و شهرت داشتن او در میان سایر موکلین است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد پیشنهاد می کنم که با وب سایت وکیل ایرانی همراهباشید

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 14 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 49 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 37 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 29 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 17 بازدید
0 امتیاز
3 پاسخ 480 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 308 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 31 بازدید
...