0 امتیاز
قبل در اخبار جواب یاب توسط (0 امتیاز)

ثبت شرکت

برای ثبت شرکت به سرمایه‌ای حدود ۵ تا ۵۰۰۰ یورو نیاز دارید.

فرایند ثبت شرکت در مجارستان حدودا ۳ الی ۴ ماه بوده و پس از ثبت، باید مجوز آن از دولت دریافت شود. این مجوز یک‌ساله خواهد بود.

متقاضی باید آدرسی را به‌عنوان شرکت یا دفتر کار به دولت معرفی کند. متقاضی می‌تواند به‌صورت کامل یک کسب‌وکار یا یک شرکت‌ واگذارشده را که قبلا به ثبت رسیده‌است، خریداری نماید.

خرید ملک

خرید ملک نیز جزء آسان­ترین و بهترین راه مهاجرت به مجارستان برای ایرانیان به­شمار می­رود. مبلغی که متقاضی برای خرید ملک پرداخت می‌کند، باید متعلق به خود او باشد.

متقاضی باید مدرکی ارائه دهد که مبلغ پرداخت‌شده، برای خود اوست.

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

حضور بهترین وکیل مهاجرت به مجارستان از عوامل لازم و ضروری در مهاجرت است؛ زیرا وکیل تمامی کارهای اداری و حقوقی شما به کشور مجارستان را بر عهده می‌ گیرد. معمولا برخی از افراد این تصور را دارند که خود به تنهایی و بدون کمک گرفتن از یک کارشناس و وکیل متبحر می‌ توانند به اموری همچون اخذ ویزا و اخذ اقامت و شهروندی در مجارستان رسیدگی کنند؛ اما این طرز فکر کاملا اشتباه است. زیرا که شما به عنوان یک فرد عادی از تمامی امور حقوقی مهاجرت اطلاعات کافی ندارید. علاوه بر آن از اخبار روز مهاجرت نیز آگاهی چندانی مطمئنا ندارید و این ممکن است کارهای شما را به یک بن‌ بست برساند. مطمئن باشید عدم آگاهی از اخبار موجب می‌ گردد تا شما نتوانید پذیرش درخواست ویزای تان را دریافت نمایید.

دوستان عزیزم برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وکیل مجارستان پیشنهاد می کنم که با وب سایت وکیل ایرانی همراه باشید

سوالات مشابه

0 امتیاز
2 پاسخ 49 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 28 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 29 بازدید
0 امتیاز
3 پاسخ 475 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 23 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 13 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 18 بازدید
...