+2 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (165 امتیاز)
سوتین طبی چیست و چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

 

لباس زیر زنانه در انواع متنوعی تولید می شوند که دارای طرح ها و رنگ بندی های متفاوتی هستند یکی از مهمترین و ضروری ترین نوع لباس زیرها سوتین طبی است. سوتین های طبی به گونه ای طراحی شده اند که در قسمت کاپ آن ها برای افزایش سایز و فرم دهی بهتر سینه ها دو جیب طراحی شده است. استفاده از سوتین طبی یکی از اقدامات ضروری است که پزشکان به افرادی که عمل لیفتینگ سینه انجام داده اند توصیه  می کنند. این افراد باید به مدت حداقل 6 هفته پس از عمل از سوتین طبی استفاده کنند. استفاده از سوتین بعد از عمل تاثیر زیادی در حفظ و بهبود فرم سینه ها دارد، همچنین دوره نقاهت افراد را بعد از عمل کوتاه تر می کند. در واقع سوتین های طبی برای افرادی که سینه هایشان را توسط عمل جراحی مانند سرطان سینه و یا هر بیماری دیگری برداشته اند مناسب است. سوتین های طبی حمایت و پشتیبانی از سینه ها را به همراه دارد.


سوتین طبی چیست؟

سوتین طبی زنانه یک مدل از لباس زیر زنانه است که توسط پزشکان جراح به افرادی که عمل ماموپلاستی، بازسازی بافت سینه؛ ماستکتومی و ... انجام داده اند توصیه می شود. سبک این سوتین ها به گونه ای است که پوشیدن آن برای افراد بسیار راحت تر از سوتین های معمولی است. بندهای سوتین طبی به گونه ای طراحی شده است که سبب حساسیت پوستی نمی شود. جنس آن ها از پنبه است تا پوست بدن را اذیت نکنند. سوتین های طبی ضخامت دارند تا بتوانند فرم سینه ها را  خوب نگه دارند همچنین سبب می شود تا قسمت جراحی شده سینه زودتر بهبود بیابد.


انواع سوتین طبی زنانه

سوتین های طبی زنانه هم دارای چند نوع هستند. که پزشک با توجه به نوع عمل و فرم بدن شما از آن ها برایتان تجویز می کند. معمولا سوتین های طبی براساس ظاهر، جنس، کیفیت و برند آن ها در دسته بندی های متفاوتی قرار می گیرند. برخی از آن ها بالا تنه را می پوشانند و سبب محدود تر شدن حرکت دست ها می شود.

 

منبع: شرق

 

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 14 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 14 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 14 بازدید
...