0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (95 امتیاز)
معرفی انواع مدل سوتین زنانه و کاربردهای آن

با توجه به تنوع لباسی که در پوشش بانوان وجود دارد و در مراسمات مختلف مانند میهمانی ها و عروسی از لباس هایی استفاده می کنند که در اصطلاح به آنها جلوباز، پشت باز، و یا فاقد بند می گویند، لازم است که از انواع مدل سوتین زنانه مناسب استفاده کنند. در واقع سوتین را به عنوان لباس زیر زنانه استفاده می کنند و پس زمینه لباس هایشان را شکل می دهد. در چنین لباس هایی باید از سوتینی استفاده که مخفی باشد تا زیبایی لباس از بین نرود. همینطور سری دیگری از سوتین ها نیز برای موقعیت های رسمی و بیرون از خانه تولید می شوند که هدف آنها فرم دادن و جلوگیری از افتادگی سینه ها می باشد. در ادامه مقاله از پادمیرا مگ قصد داریم به انوع مدل های سوتین دخترانه و زنانه و کاربردهای آنها بپردازیم.


انواع مدل سوتین زنانه

سوتین یکی از مهمترین لباس‌های زنانه است که برای پشتیبانی از سینه‌ها و ایجاد شکل و جذابیت برای بدن زنانه استفاده می‌شود. امروزه، با وجود پیشرفت فناوری و طراحی، انواع مختلفی از مدل سوتین‌ زنانه وجود دارد که به تناسب نیاز و سلیقه هر زنی می‌تواند انتخاب شود. در ادامه با معرفی برخی از انواع سوتین زنانه همراه پادمیرا مگ باشید:


1- سوتین تخت:

این نوع سوتین با داشتن پد‌های بزرگ در قسمت بالایی و داشتن پشتیبان‌های بزرگ، به شکل مثلث در قسمت وسط، برای ایجاد حجم در سینه‌های کم و افزایش ارتفاع آن‌ها مناسب است.


2- سوتین بالکنی:

سوتین بالکنی برای ایجاد حجم و برجستگی در قسمت بالای سینه‌ها استفاده می‌شود. این سوتین با پد درونی و کاور بالایی که به شکل یک پیچ در قسمت میانی قرار می‌گیرد، سینه‌ها را به بالا می‌برد و آن‌ها را جذاب‌تر می‌کند. پوشیدن این نوع سوتین احساس بزرگی به سینه می دهد.


3- سوتین تی‌شرتی:

این نوع سوتین به دلیل نبود درزها و دکمه‌ها برای لباس‌های تی‌شرتی مناسب است. سوتین تی‌شرتی معمولاً با طراحی‌های ساده و لطیفی ارائه می‌شود که برای استفاده روزمره بسیار مناسب است.

 

منبع: پادمیرا

 

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 15 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 15 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 14 بازدید
...