+1 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (95 امتیاز)
راهنمای انتخاب جوراب زنانه مناسب روزهای گرم

 

تابستان از فصل های گرم سال است که باعث می شود، افراد انتخاب های خنک تری داشته باشند. این انتخاب های خنک همگی معطوف به لباس نیستند. دقت در انتخاب جورابی که می پوشید نیز می تواند یکی از عواملی باشد که هنگام استفاده در روزهای گرم تابستان باعث خنک نگه داشتن شما باشد. در این مقاله ما سعی داریم تا انواع جوراب تابستانی زنانه که مناسب روزهای گرم سال می باشد را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.


تاریخچه جوراب

تولید اولین جوراب ها به حدود 5 هزار سال قبل می رسد. این جوراب ها از پوست انواع حیوانات تولید می شد. زمان زیادی طی شد تا سیر تکامل این جوراب ها به شکل امروزی تبدیل گردد. اولین بار که به شکل یک لباس بافتنی تولید شدند به 800 سال قبل از میلاد برمیگردد. این جوراب های بافته شده را سربازان رومی می پوشیدند. اما تنها جوراب هایی که مانند جوراب های امروزی تولید شدند، جوراب های مصری بودند.


راهنمای انتخاب جوراب زنانه مناسب فصل تابستان

جوراب زنانه مدل های متفاوتی دارد. این مدل های متفاوت می تواند تفاوت در جنس جوراب یا اندازه ی آن باشد. برای تابستان افراد سعی میکنند تا جوراب هایی را انتخاب کنند که از لحاظ جنس باعث ایجاد حس خنکی بوده و از تعرق بیش از حد پا جلوگیری شود. از لحاظ اندازه نیز، جوراب هایی انتخاب می شود که کوتاه تر باشند و از گردش هوا هنگام پوشیدن به همراه شلوار جلوگیری نشود. ما در این قسمت سعی داریم تا جوراب های مناسب برای پوشیدن در روز های گرم تابستان را به شما معرفی کنیم.
بیشتر بخوانید : راهنمای کامل و جامع خرید جوراب

1- جوراب کالج زنانه

جوراب کالج زنانه از آن دست جوراب های بسیار کوچک می باشد که پوشیدن آن را فقط به همراه کفش کالج به شما توصیه می کنیم. جوراب کالج به دلیل کوچک بودن و سبک بودن فرم آن از محبوبیت زیادی برخوردار است. اما پوشیدن آن با برخی از کتانی ها شاید مناسب نباشد زیرا تمام قسمت پا که داخل کفش قرار دارد را پوشش نمی دهد. اگر هم قصد پوشیدن این جوراب را داشتید سعی کنید تا آنجایی که می شود برای یک مدت زمان کوتاه استفاده کنید. برای مثال استفاده در برخی مهمانی ها یا برای انجام یک خرید خیلی کوتاه پوشیدن جوراب کالج می تواند انتخاب خوبی باشد.

 

2- جوراب قوزکی

یک مورد جوراب جذاب که با جوراب مچی اشتباه گرفته می شود جوراب قوزکی است. جوراب زنانه قوزکی، جورابی است که ساق ندارد و از قسمت قوزک پا کمی پایین تر است. از جوراب قوزکی در کفش های کتانی برای معلوم نبودن جوراب داخل کفش استفاده می شود. یعنی هنگامی که شما این جوراب را به همراه کفش می پوشید ممکن است این تصور را برای دیگران به وجود آورد که شما جورابی به پا ندارید.

 

منبع: پادمیرا

 

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 35 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 12.1هزار بازدید
سوال شده 10 سال قبل در علم و دانش توسط mp (7.0هزار امتیاز)
...