+1 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (95 امتیاز)
همه چی درباره تفاوت های جوراب پارازین و جوراب شیشه ای

 

خرید جوراب زنانه امروزه با پیشرفت تکنولوژی و صنعت نساجی و همچنین پر طرفدار شدن صنعت مد، بسیار مورد توجه قرار گرفته و جزئی از آیتم های اصلی خرید به حساب می آید. هر چه سن بالاتر می رود انتخاب جوراب برای موقعیت ها و استایل های رسمی و نیمه رسمی بانوان کمی سخت می شود و درست در همین زمان است که جوراب شیشه ای زنانه و جوراب پارازین زنانه به داد خانم ها می رسند. اما جوراب شیشه ای زنانه چیست؟ جوراب پارازین زنانه چیست؟ این دو چه تفاوتی با هم دارند؟ سوالاتیست که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت. تا انتها ما را دنبال کنید.


جوراب چیست؟

پادمیرا یکی از بزرگترین فروشگاه های عرضه ی لباس در شمال کشور، ارائه دهنده ی انواع جوراب زنانه و جوراب مردانه و بچه گانه در طرح ها و مدل های گوناگون می باشد. آیا تا به حال به ویژگی و علت وجود جوراب فکر کرده اید؟ بهتر است قبل از هر چیز یک تعریف کلی از جوراب داشته باشیم. جوراب چیست؟ جوراب یک نوع پاپوشیست که برای پوشاندن قسمتی از پا و می تواند به دلایل مختلفی مانند محافظت در برابر سرما یا کفش و یا برای زیباتر شدن استایل استفاده شود. جوراب زنانه با اندازه های مختلفی تولید می شود و اندازه ی آن نیز به نوع مصرف بستگی دارد یعنی می تواند خیلی کوتاه و فقط به اندازه کف پا و انگشتان پا باشد و یا می تواند تا بالای ران را بپوشاند. این تنوع بالا در مدل جوراب، آن را به یکی از جذابیت های استایل تبدیل کرده است و باعث شده در طرح ها و مدل های متنوعی تولید شود و خرید جوراب زنانه به یکی از سرگرمی های نوجوانان و جوانان تبدیل شده است. در مقالات گذشته در خصوص انواع مدل های جوراب زنانه صحبت کردیم و به طور کامل به آن پرداختیم. اما جوراب شیشه ای زنانه و جوراب پارازین زنانه یکی از چندین مدل های جوراب زنانه هستند که برای مواقعی که بانوان می خواهند لباسی رسمی یا نیمه رسمی بپوشند از آن ها استفاده می کنند. در ادامه با این دو مدل بیشتر آشنا خواهیم شد. با ما باشید.


جوراب پارازین چیست؟

جوراب زنانه همانطور که گفته شد در مدل های مختلف و متنوعی تولید می گردد که جوراب پارازین زنانه یکی از آن مدل های محبوب بانوان شیک پوش است. این مدل جوراب علاوه بر این که پاها را می پوشاند از پوست پا در برابر تماس با کفش محافظت می کند و همچنین استایلی کلاسیک و رسمی می دهد. این جوراب های نازک از گذشته تا حال طرفداران خاص خود را دارد خصوصاً در بین بانوانی که همیشه علاقه به پوشیدن لباس های رسمی دارند و تمایلی به استفاده از جوراب های رنگی و اسپرت ندارند. جوراب پارازین زنانه دارای الیافی نرم و سبک می باشد و به راحتی می توان در هر استایلی حتی اسپرت از آن استفاده کرد. این جوراب ها دارای بافت متراکمی هستند و حدود سه سانتی متر در قسمت جلوی پا یعنی انگشتان پا، به صورت دو لایه و در قسمت کش جوراب نیز به همین شکل تولید می گردند. این جوراب ها بعضا در قسمت کف آن ها یک لایه ی نازک دیگر به کار رفته تا از پارگی و یا اصطلاحاً در رفتگی بافت جوراب جلوگیری شود.

 

منبع: پادمیرا

 

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 57 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 35 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 12.1هزار بازدید
سوال شده 10 سال قبل در علم و دانش توسط mp (7.0هزار امتیاز)
...