0 امتیاز
قبل در تغذیه و سلامت توسط (34 امتیاز)
آبرسانی به پوست

1 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (34 امتیاز)
 
بهترین پاسخ

آبرسانی به پوست با 3 روش برای پوست خشک
خشکی پوست یکی از مشکلاتی است که اغلب ما با آن درگیر شده ایم. برای برطرف کردن خشکی و آبرسانی به پوست، لوسیون‌ها و مرطوب‌کننده‌های صنعتی زیادی در داروخانه‌ها وجود دارد که برخی از آنها به‌اندازه‌ی کافی موثر نیستند. در این مقاله می‌خواهیم شما را با روش‌های طبیعی و خانگی‌ای آشنا کنیم که می‌توانند به‌ راحتی و با هزینه‌ی بسیار اندک، مشکل خشکی پوست شما را برطرف کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بهترین محصولات آبرسان پوست به این صفحه مراجعه کنید.

1. مقدار زیادی آب بنوشید
احتمالا در مورد تاثیرات نوشیدن آب روی پوست زیاد شنیده‌اید، اما این مورد همچنان در صدر فهرست ما قرار دارد. آسان‌ترین راه برای مرطوب کردن پوست، هیدراته کردن بدن از درون است که برای سلامتی قلب و کلیه‌ها نیز بسیار مفید است. پس حتما روزی ۲ لیتر آب بنوشید.
2. روغن زیتون استفاده کنید
روغن زیتون سرشار از اسیدهای چرب و آنتی اکسیدان‌هاست که به آبرسانی و سالم نگهداشتن پوست کمک می‌کند. قبل از دوش گرفتن و حمام کردن، پوست‌تان را با روغن زیتون ماساژ بدهید تا کاملا جذب شود. این کار باعث می‌شود آب داغ و صابون تأثیر کمتری روی پوست و خشکی آن داشته باشد.
3. از صابون‌های ملایم و طبیعی استفاده کنید

برچسب‌های روی صابون‌ها و پاک‌کننده‌ها را بررسی کنید و از صابون‌هایی که مواد شیمیایی زیاد و قوی دارند استفاده نکنید، چون چربی‌های طبیعی پوست را از بین می‌برند. در عوض صابون‌ها و پاک‌کننده‌هایی را انتخاب کنید که حاوی مواد طبیعی و عوامل مرطوب‌کننده مثل آلوئه‌ورا باشند.

آبرسانی به پوست

سوالات مشابه

0 امتیاز
2 پاسخ 104 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 711 بازدید
0 امتیاز
3 پاسخ 348 بازدید
...