0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

اسپیکر بلوتوثی مدل ZQS 1440 محصولی جدید در بازار امروز می باشد که از ظاهری بسیار متفاوت و زیبا برخوردار بوده و انتخاب خوبی برای خاص پسندان می باشد .

اسپیکر بلوتوثی مدل ZQS 1440
این اسپیکر بدنه ای با طراحی زیبا و جدید دارد که آن را نسبت به نمونه های هم رده متمایز می کند . این ویژگی ها هم از لحاظ کاربردی و هم از لحاظ ظاهری تاثیرات مثبتی بر این دستگاه وارد کرده اند . بدنه این اسپیکر از جنس پلاستیک بوده و در قسمت بالایی آن یک فن پنکه تعبیه شده که در قسمت بالایی پنکه نیز یک عدد دسته پلاستیکی برای حمل راحت تر متصل شده است . این اسپیکر دارای تعدادی دکمه کنترل می باشد که هر کدام با کاربری خاص در قسمت پشتی محصول با دسترسی آسان قرار گرفته اند . این دکمه ها برای مدیریت موزیک در حال پخش ، رقص نور ، پنکه و mode می باشند. فنی که به اسپیکر ZQS 1440 وصل شده است مجهز LED ها رنگی در پره ها می باشد که با چرخیدن آن ها به رنگ های مختلف روشن شده و جلوه جذابی را ایجاد می کنند .

قابلیت حمل آسان
با توجه به اندازه و وزن مطلوب ، دسته و باطری شارژی که در این اسپیکر بلوتوثی در نظر گرفته شده است ، شرایط مناسب برای جابجایی این محصول فراهم شده است . با ابعاد ۲۰۰ x 100 x 100 سانتی متری و وزن تنها ۲۵۰۰ گرم ، می توانید در اکثر مواقع آن را به راحتی با خود به همراه داشته و در هر مکانی از آن استفاده کنید . این اسپیکر به سادگی در برخی کیف ها جا شده و جابجا می شود .

برقراری اتصال بی سیم
این اسپیکر همانطور که در عنوانش پیداست همانند اکثریت بلندگوهای موجود در بازار ، دارای بلوتوث بوده و از طریق آن امکان اتصال به صورت بی سیم را برای شما بوجود می آورد . اگر دستگاه منبع مورد نظر شما از سیستم عامل IOS بهره مند باشد نیازی نیست نگران اتصال آن باشید . زیرا اسپیکر ZQS ۱۴۴۰ از همه دستگاه های اندروید و IOS پشتیبانی می کند . از مزیت های دیگر این اسپیکر ، امکان پخش رادیو اف ام می باشد .

پورت های ورودی مستقیم
علاوه بر بلوتوث دو روش اتصال دیگر برای راحتی شما در نظر گرفته شده است که شامل اتصال فلش و کارت حافظه می باشد . با توجه به پورت های مربوطه که در این بلندگو لحاظ شده است می توانید موسیقی ، پادکست و… خود را به راحتی و بدون محدودیت پخش نمایید .

 

کیفیت صدای خروجی
این اسپیکر با اینکه از لحاظ بدنه و جثه نسبتا کوچک و دستی است اما از وسعت و کیفیت صدای خوبی برخوردار است . این بلندگو مجهز به یک ساب ۴ ایننچی می باشد که با توان ۸ وات صدای تمیز و بلندی را به گوش شما انتقال می دهد . از همین جهت می توان نتیجه گرفت که این اسپیکر می تواند یک وسیله کاربردی در اتاق شخصی ، محل کار یا در سفرهای شما همراه خوبی باشد .

عملکرد باطری
اسپیکر بلوتوثی ZQS 1440 دارای یک باطری از نوع قابل شارژ می باشد که با ظرفیت ۵۰۰ میلی آمپر ساعت شارژ می گردد . شارژ این باطری توسط کابل USB به miscroUSB انجام می شود و پس از آن می توانید بدون نیاز به برق ، در خارج از منزل و … از آن استفاده نمایید.

سوالات مشابه

...