0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

اسپیکر بلوتوثی مدل ZQS 6212 از نمونه های جدید موجود در بازار می باشد که برای مراسم های کوچک و تفریحات فضای باز کاملا پاسخگو و کافیست.

اسپیکر بلوتوثی مدل ZQS 6212
این بلندگوی قابل حمل با ۱۳ اینچ توان خروج صدا یک وسیله برای هر شخصی که علاقه دارد لحظات خوش را با موسیقی دلخواه بگذراند بسیار کاربردی می باشد. بدنه این محصول از جنس پلاستیک بوده و از طراحی زیبایی برخوردار است. همچنین دارای یک دستگیره برای جابجایی راحت تر می باشد که با توجه به وزن ۳۰۰۰ گرمی آن بسیار هوشمندانه و کارآمد است. از مزیت های دیگر این محصول وجود سیستم رقص نور در آن می باشد که با روشن شدن LED های رنگارنگ در فضاهای تاریک، زیبایی مجالس را دو چندان می نماید. این اسپیکر قابلیت استفاده بصورت شارژی و اتصال مستقیم به برق دارد و باطری آن با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر شارژ می گردد. اسپیکر ZQS 6212 دارای یک میکروفون سیمی و ریموت کنترل نیز می باشد که با توجه به کیفیت صدای عالی و بلند و این اقلام همراه می توان گفت ارزش خرید بسیار بالایی دارد.

اتصال بی سیم و سیمی
این محصول علاوه بر اتصال از طریق بلوتوث دارای درگاه های کارت حافظه، USB، میکروفون و microUSB می باشد. همچنین از رادیو FM نیز پشتیبانی می نماید. صفحه نمایش و دکمه های قرار گرفته روی بدنه این اسپیکر کار را برای کنترل موسیقی راحت تر کرده است.

سوالات مشابه

...