0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

اسپیکر بلوتوثی مدل ZQS 1321 یک محصول کوچک و دستی می باشد که از ظاهری متفاوت و جالب توجه بهره می برد.

اسپیکر بلوتوثی مدل ZQS 1321
این اسپیکر دارای بدنه ای پلاستیکی می باشد که از ظاهر تلویزیون و صفحه نمایش برای طراحی آن الهام گرفته شده است . که در نمای جلویی آن یک صفحه شیشه ای قرار گرفته استت که LED های رنگی چیده شده در پشت آن نورپردازی انجام داده و از پشت شیشه آن نمایش داده می شوند .رقص نور این دستگاه دارای دکمه کنترل می باشد که می توانید از طریق آن نورپردازی را خاموش و یا طرح های آن را عوض کنید . وزن سبک و ابعاد مناسب این اسپیکر آن را به یک وسیله قابل حمل تبدیل کرده است . از این رو یک دسته تا شو نیز روی بدنه آن لحاظ شده است که در مواقع نیاز می توانید آن را باز کرده و به راحتی به دست بگیرید . اسپیکر ZQS ۱۳۲۱ شامل دکمه های کنترل Mode و رو کردن موزیک و … روی بدنه می باشد.

باطری
این اسپیکر بصورت شارژی قابلیت استفاده را دارد و با توجه به باطری شارژی که در آن قرار گرفته است می توانید آن را به هر مکانی از جمله باغ ، خارج از منزل و … برده و از صدای آن لذت ببرید . این باطری دارای ظرفیت ۱۲۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد که با کابل microUSB که در جعبه آن موجود است شارژ می شود.

کیفیت صدای خروجی
باندی که در این اسپیکر قرار گرفته است دارای اندازه ۳ اینچی می باشد که با توان خروجی ۵ وات صدا را پخش می کند . از این رو صدایی که از آن خارج می شود یک صدای قابل قبول و راضی کننده است و طبق اندازه محصول نباید انتظار غیر معقول از آن داشت.

راه های اتصال به دستگاه
این اسپیکر هم بطور بی سیم و هم بطور مستقیم قابلیت پخش آهنگ های مورد علاقه شما را دارد . بدین صورت که با استفاده از بلوتوث می توانید دستگاه خود اعم از گوشی و تبلت و … را به آن متصل کنید . همچنین می توانید از طریق شیار کارت حافظه و ورودی فلشی که در آن تعبیه شده است USB و یا مموری کارت خود را وارد کرده و موزیک مورد نظر را پخش نمایید.

سوالات مشابه

...