0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

اسپیکر بلوتوثی مدل ZQS 1202 یک دستگاه خاص با نورپردازی RGB زیبا است که از کیفیت و امکانات خوبی برخوردار است.

اسپیکر بلوتوثی مدل ZQS 1202
این اسپیکر دارای ظاهری متفاوت و زیباست که در نگاه اول به گزینه های انتخابی شما اضافه خواهد شد . بدنه این اسپیکر از جنس پلاستیک ساخته شده بصورت شفاف و شیشه ای در نظر گرفته شده است تا نورپردازی ال ای دی های رنگی که در آن تعبیه شده اند به زیبایی دیده شده و جلوه نمایی کنند . وزن و اندازه بدنه این دستگاه بسیار مطلوب بوده و برای آن که بتوانید آن را به راحتی به همراه خود داشته باشید دارای یک بند آویز می باشد که از مزیت های ظاهری آن محسوب می شود . دکمه های کنترل موزیک در اسپیکر ZQS ۱۲۰۲ در صفحه ای در قسمت بالایی آن قرار گرفته است که برای تعویض یا توقف و پخش و روشن و خاموش کردن موسیقی کاربرد دارند . باندی که در این اسپیکر قرار گرفته است دارای اندازه ۲ اینچ می باشد که با توان ۵ وات قادر به پخش صدایی با کیفیت است.

قابلیت های پخش موزیک
این اسپیکر از طریق بلوتوث نسخه ۵.۰ با دستگاه های بلوتوث دار شما سازگار شده و موزیک دلخواه شما را پخش می کند که برد آن به ۱۰ متر می رسد . همچنین به صورت فلش خور و رم خور عمل کرده و می توانید با استفاده از USB و یا TF کارت به آن متصل شوید . این اسپیکر از موج های رادیو اف ام نیز پشتیبانی می کند .

عملکرد باطری
اسپیکر ZQS 1202 مجهز به باطری لیتیومی با ظرفیت ۱۵۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد که امکان استفاده بصورت شارژی را تا ساعت ها برای شما فراهم می کند . لازم به ذکر است کابل شارژ microUSB که برای شارژ مورد نیاز است در بسته بندی کالا موجود است.

سوالات مشابه

...