0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

اسپیکر بلوتوثی مدل ZQS 1435 یک وسیله دستی با ابعاد کوچک و دستی می باشد که نسبت به جثه کوچکی که دارد از امکانات خوبی بهره مند است .

اسپیکر بلوتوثی مدل ZQS 1435
این اسپیکر دارای ظاهری بسیار زیبا و جدید می باشد که باعث شده جایگاه خوبی در بازار کسب کند . این اسپیکر مختص خاص پسندانی است که کیفیت بالای صدا و ظاهر زیبا الویت اصلی انتخاب آن هاست . از امکانات کاربردی این دستگاه می توان به ساب تا شو در آن اشاره کرد که با بیرون کشیدن آن به عنوان تکیه گاه استفاده می شود و با تا شدن به سمت داخل ، حجم آن کم شده و برای جابجایی مناسب تر می گردد . این ساب ۴ اینچی دارای توان خروجی ۸ وات می باشد که صدای بلند و تمیزی را نسبت به اندازه کوچکی که دارد ، پخش می نماید . اسپیکر بلوتوثی مدل ZQS 1435 دارای ۴ کلید کنترل می باشد که هر کدام از آن ها برای Mode ، رد کردن موزیک و کم و زیاد کردن صدای آن کاربرد دارند و با دسترسی راحت موسیقی در حال پخش را مدیریت نمایید.

رقص نور
در قسمتی از بدنه این دستگاه LED های RGB چیده شده اند که به رنگ های متنوع روشن شده و جلوه خاصی را ایجاد می کنند .

ویژگی های بدنه
بدنه این محصول دارای بدنه ای از جنس پلاستیک و با وزن ۵۰۰ گرم می باشد که شرایط را برای به همراه داشتن اسپیکر و جابجا کردن آن ایدا آل کرده است . زیرا با توجه به قابلیت تا شدن ساب به داخل و وزن سبک و جنس مقاومی که دارد می توانید آن را به هر مکانی که مایل هستنید حمل نمایید . از این جهت یک دسته و یک بند آویز برای آن در نظر گرفته شده که به دست گرفتن آن را برای شما راحت تر نموده و حتی می توانید از جایی آویزان کنید .

اتصال بلوتوث و پورت های ورودی
بلوتوث نسخه ۵.۰ در اسپیکر ZQS ۱۴۳۳ ، اتصال بی سیم را برای دستگاه شما فراهم می کند و می توانید با استفاده از آن به راحتی و بدون تاخیر به تلفن همراه یا تبلت خود متصل شوید . همچنین ورودی هایی در قسمتی از بدنه تعبیه شده اند که از USB ، AUX و کارت حافظه پشتیبانی می کنند . یک ورودی Mic نیز در آن لحاظ شده است که می توانید با اتصال یک میکروفون سیمی ، کاربری بیشتری از آن داشته باشید .

 

ویژگی های باطری
باطری که در این محصول قرار گرفته است بصورت قابل شارژ بوده و با ظرفیت ۱۲۰۰ میلی آمپر ساعت عمل می کند . برای شارژ این باطری به کابل microUSB نیاز دارید که جعبه آن موجود می باشد .

سوالات مشابه

...