0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

اسپیکر بلوتوثی مدل ZQS 15102 یک دستگاه قابل حمل و قوی می باشد که با استفاده از دسته چمدانی که دارد به راحتی جابجا می شود .

اسپیکر بلوتوثی مدل ZQS 15102
ای اسپیکر با بهره وری از بلوتوث به سرعت و بدون تاخیر به دستگاه های بلوتوث دار مورد نظر شما از جمله تلفن همراه ، تبلت و… متصل می شود . این دستگاه با سیستم عامل های اندروید و IOS سازگاری داشته و می توانید بدون نگرانی از نحوه اتصال آن ، این اسپیکر را تهیه کنید . ممکن است در برخی مواقع به لوازم دیجیتال بلوتوثی دسترسی نداشته باشید یا موزیک مورد علاقه تان در آن ها وجود نداشته باشد . از آنجایی که این اسپیکر کاربردی از امکانات بسیاری برخوردار است ، تدبیری برای این مواقع اندیشیده است که می توانید برای اتصال از آن ها استفاده کنید . پورت های ورودی برای فلش ، کارت حافظه و کابل AUX هم به همین منظور در اسپیکر ZQS ۱۵۱۰۲ تعبیه شده اند. این ورودی ها در صفحه ای که دارای کلید های کنترل نیز می باشد ، روی بدنه با دسترسی راحت و مناسب قرار گرفته اند.

ویژگی های بدنه
بدنه این اسپیکر بلوتوثی از جنس پلاستیک با ابعاد ۶۶۷ x 439 x 361 میلی متر و وزن ۸۰۰۰ گرم ساخته شده است . بدنه این دستگاه از کیفیت خوبی برخوردار است که این کیفیت هم از لحاظ زیبایی ظاهری و هم از لحاظ مقاومت بسیار معقول و مناسب است . طراحی ظاهری این اسپیکر در مقایسه با نمونه های دیگر موجود در بازار متفاوت و خاص تر است . اسپیکر ZQS 15102 مجهز به قص نور زیبا می باشد که ال ای دی آن های ن در رنگ و طرح متنوع روشن و خاموش می شود و شما می توانید با استفاده از دکمه کنترل آن ، نورپردازی را به دلخواه خاموش کرده و یا تم آن را متناسب با فضای مهمانی و موزیک در حال پخش تغییر دهید .

قابلیت حمل
از آنجایی که وزن این دستگاه ۸۰۰۰ گرم است ممکن است جابجایی آن برای هر شخصی راحت نباشد . از این رو یک دسته چمدانی و دو چرخ برای آن در نظر گرفته شده است که برای حمل آن به مکان های مختلف می توانید دسته آن را باز کرده و از طریق چرخ های تعبیه شده در سطح زیرین ، روی زمین بکشید و جابجا نمایید . در مواقعی که اسپیکر ثابت است و نیازی به جابجایی ندارد هم می توانید دستگیره آن را به سمت داخل فشار داده و ببندید و دوباره در مواقع نیاز باز کنید .

اقلام همراه
این محصول همه جانبه و کامل شامل دو عدد میکروفون بی سیم می باشد که بصورت هم زمان قابلیت اتصال به دستگاه را دارند و می توانید از طریق آن ها قابلیت کارائوکه را اجرا کنید . بدین صورت که با پخش موسیقی از اسپیکر می توانید با آن همخوانی کرده و لذت خوانندگی را در مهمانی های خود تجربه کنید . یک پورت ورودی میکروفون هم برای میکروفون های سیمی در این اسپیکر در نظر گرفته شده است . علاوه بر میکروفون ها ، یک ریموت کنترل نیز برای مدیریت راحت تر از راه دور در جعبه اسپیکر ZQS 15102 موجود است .

کیفیت صدا
با توجه به ویژگی ها و امکاناتی که برای این دستگاه ذکر شد انتظار می رود که حتما از صدای با کیفیت و خوبی برخوردار باشد . از همین جهت یک باند ۱۵ اینچی با توان ۴۰ وات در آن تعبیه شده است که صدای بلند و رسا با بیس قوی و قابل قبولی را به گوش شما می رساند . با یک بار شنیدن صدای این اسپیکر مطمئن خواهید شد که برا استفاده در فضاهای بزرگ بسته و باز از جمله منزل ، فروشگاه ، باغ و … گزینه مناسب وو کارآمدی است.

ویژگی های باطری
این اسپیکر شگفت انگیز از باطری بسیاری خوبی هم بهره مند است . بدین گونه که هم با اتصال مستقیم به برق هم با باطری شارژی قادر به پخش است . باطری که در این اسپیکر بلوتوثی قرار گرفته است دارای ظرفیت ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد که هر باز شارژ کامل آن می توانید بدون نگرانی از خاموش شدنش ، حداقل ۳ ساعت و حتی بیشتر به موزیک مورد علاقه تان گوش دهید و لذت ببرید .

سوالات مشابه

...