0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

اسپیکر بلوتوثی مدل ZQS 6201 دستگاهیست که با کیفیت صدا و نورپردازی که دارد می تواند ددر هر مراسم و فضایی مورد استفاده قرار بگیرد.

اسپیکر بلوتوثی مدل ZQS 6201
این اسپیکر دارای بدنه پلاستیکی می باشد که جزییات مختلفی روی آن تعبیه شده اند . این جزییات شامل صفحه نمایش ، LED ، پنل کنترل و پورت های ورودی می باشد . وزن سبک ۳۸۰۰ گرم این دستگاه آن را به یک اسپیکر قابل حمل تبدیل نموده است که می توانید آن را به راحتی به همراه خود به مکان های دیگر ببرید . روی بدنه این اسپیکر یک صفحه کلید قرار گرفته که دکمه های آن برای رد کردن موزیک به قبلی و بعدی ، تنظیم ولوم و … استفاده می شوند . همچنین یک ویژگی مهم برای این محصول در نظر گرفته شده است که آن را برای استفاده در مراسم های و مهمانی های منزل شما آماده می کند . با وجود LED های رنگی در اسپیکر ZQS ۶۲۰۱ که با رنگ های متنوع روشن و خاموش می شوند شما یک نورپردازی بسیار زیبا و هماهنگ با موزیک در مجالس خود خواهید داشت .

اتصالات قابل پشتیبانی
این اسپیکر هم امکان اتصال بی سیم و هم امکان اتصال سیمی را برای شما فراهم می کند . با روشن کردن بلوتوث در دستگاه خود می توانید به بلوتوث این اسپیکر متصل شده و موزیک دلخواهتان را از آن پخش کنید . همچنین پورت هایی برای اتصال مستقیم در آن لحاظ شده اند که شامل درگاه های USB ، AUX ، مموری کارت می باشد . البته لازم به ذکر است که این دستگاه با کارت حافظه های تا ظرفیت ۳۲ گیگ سازگاری دارد . اسپیکر بلوتوثی ZQS 6201 از رادیو FM نیز پشتیبانی می کند .

 

لوازم همراه
این اسپیکر کامل علاوه بر کیفیتی که در عملکردش دارد دارای دو وسیله کاربردی می باشد که به همراه اسپیکر در بسته بندی آن قرار گرفته است . این دستگاه دارای یک ریموت کنترل برای کنترل موزیک از راه دور ، و یک میکروفون با قابلیت پشتیبانی از کارائوکه می باشد که برای ایجاد لحظات شاد در جمع های دوستانه و خانوادگی شما بسیار کارامد است .

کیفیت صدای خروجی
این اسپیکر دارای دو ساب با توان ورودی و خروجی ۱۵ وات می باشد که منجر به خروج صدای با کیفیت و شفاف از دستگاه می شوند . با توجه به صدای قوی و بلندی که از این محصول شگفت انگیز می شنوید می توانید آن را در فضاهای نسبتا بزرگ و بسته و حتی فضاهای باز مانند باغ ، سفر و طبیعت و … استفاده نمایید .

عملکرد باطری
از امکانات دیگر این اسپیکر بلوتوثی ، منبع تامین انرژی آن است که هم می توانید بصورت مستقیم به برق متصل کرده و روشن کنید و هم می توانید از باطری شارژی آن استفاده کنید . باطری که در این دستگاه در نظر گرفته شده است دارای ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد که با کابل میکرو USB شارژ می گردد . با شارژ این باطری می توانید تا ساعت ها بدون نیاز به برق در هر مکانی از صدای رسای موسیقی مورد علاقه تان لذت ببرید .

سوالات مشابه

...