0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

اسپیکر بلوتوثی مدل ZQS 4239 از محصولات جدید در بازار می باشد که با توجه به کیفیت و قیمت خوبی که دارد مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است .

اسپیکر بلوتوثی مدل ZQS 4239
این اسپیکر همانطور که از نامش مشخص است از قابلیت بلوتوث بهره می برد . این دستگاه از طریق بلوتوث قابلیت اتصال بصورت بی سیم به دستگاه هایی مانند تلفن همراه ، لپ تاپ ، تبلت و … که مجهز به بلوتوث هستند متصل می شود . برای تهیه این محصول نیازی نیست نگران سازگاری آن با سیستم عامل اندروید یا ios باشید . زیرا از همه سیستم عامل ها پشتیبانی می کند . ممکن است در برخی موارد به تلفن همراه یا دستگاهی که دارای بلوتوث باشد دسترسی نداشته باشید . از این جهت امکانات دیگری برای افزایش کاربری این اسپیکر در آن لحاظ شده است که شامل ورودی های USB ، AUX و کارت حافظه می گردد و با استفاده از آن ها می توانید موسیقی مورد نظرتان را در دستگاه پخش کنید . اسپیکر بلوتوثی ZQS ۴۲۳۹ شامل یک ریموت کنترل و یک عدد میکروفون سیمی می باشد.

جنس بدنه
بدنه استوانه ای این اسپیکر از پلاستیک ساخته شده است که وزن بسیار سبکی نیز دارد . روی بدنه این محصول یک دستگیره برای به دست گرفتن و دو حفره برای اتصال بند در نظر گرفته شده است که برای وصل شدن بند آویز استفاده می شود . با این ویژگی ها شما می توانید این دستگاه کاربردی را به راحتی در هر مکان و زمانی با خود به همراه داشته و استفاده کنید .

رقص نور
از مزیت های این محصول که آن را به یک اسپیکر بلوتوثی خاص و زیبا تبدیل کرده است ، وجود LEDهای رننگی است که به زیبایی در رنگ های متوع و تم های مختلف روشن می شوند و در فضاهای نسبتا تاریک نورپردازی دلنشینی را ارائه می دهند .

باطری
با توجه به این که اسپیکر بلوتوثی کی تی اس مدل ZQS 4239 یک محصول قابل حمل است و ممکن شما در مکان های فاقد پریز برق از آن استفاده کنید ، یک باطری شارژی با ظرفیت ۱۸۰۰ میلی آمپر در آن لحاظ شده است که با استفاده از کابل میکرو یو اس شارژ می شود . با شارژ این محصول در حالت صدای نرمال می توانید تا حدود ۳ ساعت از صدای آن لذت ببرید.

 

کیفیت صدای خروجی
صدایی که شما از این اسپیکر خواهید شنید صدایی تمیز و شفاف می باشد که در ولوم های بالا نیز آزار دهنده نمی باشد . دلیل این کیفیت در صدا ، وجود ۲ عدد باند با اندازه ۴ اینچی ( مجموعا ۸ اینچ ) و قدرت خروجی ۲۰۰۰ وات بوده و این امکان را برای شما فراه می کن تا در هر فضایی  بخصوص در فضاهای نسبتا کوچک و بسته ، صدای رسایی را از بلندگوهای اسپیکرZQS 4239  دریافت نمایید.

سوالات مشابه

...