0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

اسپیکر بلوتوثی مدل ZQS 4235 یک دستگاه با اندازه مناسب و قابل حمل می باشد که مجهز به میکروفون و سیستم رقص نور می باشد.

اسپیکر بلوتوثی مدل ZQS 4235
این اسپیکر دارای بدنه ای از جنس پلاستیک می باشد که وزن آن را بسیار سبک تر ( ۱۸۰۰ گرم ) کرده است . ارتفاع بدنه این اسپیکر با اندازه ۳۷ سانتی متر آن را به یک وسیله کاربردی قابل حمل تبدیل کرده است که می توان به راحتی آن را به هر مکانب جابجا کرد . یک بند آویز گردنی نیز به همین منظور به آن اضافه شده است . روی بدنه این اسپیکر یک صفحه نمایش قرار گرفته است که mode و… را نمایش می دهد . در سطح بالایی این محصول یک پنل شامل کلید ها و پورت های ورودی قرار گرفته است . این دکمه ها عملکرد جلو و عقب زدن موزیک ، توقف و پخش و تنظیم ولوم صدا را انجام می دهند . روی بدنه اسپیکر بلوتوثی مدل ZQS ۴۲۳۵ یک فرو رفتگی به عنوان هولدر و دستگیره ایجاد شده است که هم برای به دست گرفتن آن و هم نگهداری گوشی کاربردیست.

رقص نور
یکی از مزیت های این اسپیکر که بر زیبایی آن افزوده است وجود رقص نور می باشد . ال ای دی های رنگی که روی صفحه ای دور بلندگو چیده شده اند در طرح و رنگ زیبا نورپردازی کرده و از جلوه بصری خاصی بهره مند می شوند .

پشتیبانی از میکروفون
روی پنل پورت های این اسپیکرZQS 4235 یک ورودی میکروفون قرار گرفته است که با اتصال میکروفون به آن می توانید از ویژگی کارائوکه که یک قابلیت شگفت انگیز و سرگرم کننده است بهره مند شوید . در این قابلیت شما می توانید با پخش یک موسیقی بی کلام از اسپیکر و خواندن از طریق میکروفون ، حس جالب خوانندگی را تجربه نمایید .

کیفیت صدا
اسپیکر بلوتوثی ZQS 4235 دارای دو باند ۴ اینچی می باشد که با توان خروجی ۱۶ وات عمل می کنند و با توجه  به این مسئله شما می توانید صدای بسیار با کیفیت و قوی نسبت به ابعاد و اندازه آن بشنوید .

نحوه اتصال
این اسپیکر با بهره وری از بلوتوث به گوشی ، تبلت و … با سیستم عامل های مختلف IOS و اندروید متصل می شود . علاوه بر بلوتوث می توانید از فلش ، کارت حافظه و AUX برای پخش موسیقی مورد علاقه خود استفاده کنید.

باطری
اسپیکر ZQS 4235 مجهز به باطری شارژی از نوع لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی آمپر می باشد که با استفاده از کابل شارژ microUSB که در جعبه آن موجود است شارژ می شود.

لوازم همراه
این محصول دارای یک ریموت کنترل برای مدیریت صدا از راه دور و یک میکروفون می باشد که با توجه به قیمت مناسبی که دارد یک ویژگی قابل توجه به حساب می آید.

سوالات مشابه

...