0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

اسپیکر بلوتوثی ZQS 8215 یک دستگاه شارژی قابل حمل است که با صدای با کیفیت و بلندی که دارد که برای استفاده در دورهمی ها ، طبیعت و … کاربردیست.

اسپیکر بلوتوثی ZQS 8215
این اسپیکر با ارتفاع ۶۵ سانتی متر دارای بدنه ای از جنس پلاستیک به رنگ مشکی می باشد . پنل کلید ها و پورت های این محصول در سطح بالایی آن قرار گرفته است که از لحاظ دسترسی راحت کاربر به دکمه ها بسیار حائز اهمیت است . در کنار این صفحه کنترل یک فرو رفتگی بعنوان هولدر برای قرار دادن گوشی در نظر گرفته شده است که هنگام پخش صدای ویدئو ها از اسپیکر می توان گوشی را روی آن گذاشته و تماشا نمود . از آنجایی که این اسپیکر با ابعاد و اندازه مناسبی که دارد یک دستگاه قابل حمل محسوب می شود ، در پشت بدنه آن یک دسته پلاستیکی قرار گرفته است که به جابجایی آسان آن توسط کاربر کمک می کند . اسپیکر بلوتوثی ZQS 8215 مجهز به یک عدد میکروفون با کیفیت و قابل تنظیم می باشد که در بسته بندی آن قرار گرفته است.

کیفیت صدا
دو ساب ۸ اینچی برای بالا بردن کیفیت و قدرت صدای خروجی این اسپیکر در آن تعبیه شده است . از این جهت می تواند در تولد ها و مهمانی های فضاهای بسته متوسط و نسبتا بزرگ و باغ و طبیعت و … کارایی راضی کننده ای داشته باشد. توان هر کدام از بلندگو های این اسپیکر ۲۰ W می باشد . امکان تنظیم اکولایزر و اکو و میکروفون در این دستگاه وجود دارد.

اتصال بی سیم و درگاه های ورودی
با بهره بردن از بلوتوث امکان برقراری ارتباط بین اسپیکر و دستگاه های مختلف شما مانند موبایل ، تبلت و … وجود داشته و می توانید بصورت بی سیم موزیک مورد علاقه خود را در گوشی پخش کرده و از اسپیکر بشنوید . علاوه بر بلوتوث ، درگاه های ورودی مختلفی از جمله آ یو ایکس ، فلش و کارت حافظه در اسپیکر ZQS 8215 تعبیه شده است که برای اتصال مستقیم در مواقع عدم دسترسی شما به بلوتوث بسیار کاربردی می باشد.

رقص نور
از جذابیت های این اسپیکر می توان به وجود رقص نور متغیر اشاره نمود . روی بدنه این محصول ال ای دی های رنگی RGB چیده شده است که برخی از آن ها نیز بصورت رینگی دور بلندگو ها قرار گرفته اند . با روشن کردن رقص نور این دستگاه ، چراغ ها در رنگ ها و حالت های متنوع نورپردازی کرده و زیبایی دو چندانی را به فضای شما هدیه می دهند . لازم به ذکر است که این سیستم نورپردازی را می توان به دلخواه روشن یا خاموش نموده و طرح های اجرایی آن را تغییر داد.

باطری
باطری که برای اسپیکر ZQS 8215 در نظر گرفته شده است از نوع شارژی بوده و دارای ظرفیت ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت می باشد که این ظرفیت برای اسپیکر های قابل حمل بسیار عالیست . این باطری با استفاده از کابل میکرو یو اس بی شارژ شده و برای انجام این عمل نیازمند ۳ ساعت زمان می باشد . همچنین پس از کامل شدن شارژ می توانید به مدت ۴ الی ۶ ساعت از صدای شفاف و زیبای آن در هر مکانی لذت ببرید که این مدت زمان بستگی به میزان صدای در حال پخش دارد . یعنی برای استفاده با ولوم های پایین زمان بیشتری شارژ آن دوام خواهد داشت و برای صداهای بلند تر زمان نسبتا کمتر . البته نکته قابل اشاره این است که در هر حالت مدت زمان ۴ الی ۶ ساعت کار برای چنین اسپیکر قوی ای ، قابل توجه بوده و در مقایسه با نمونه های مشابه کم ننظیر می باشد.

میکروفون
همانطور که گفته شد یک میکروفون در کنار این کالا قرار گرفته است که برای ثبت لحظات خوش و خاطره انگیز در مجالس شما قابل استفاده می باشد . همچنین با پشتیبانی این محصول از کارائوکه ، می توانید لذت خوانندگی را با این اسپیکر تجربه کنید. بدین صورت که با پخش موسیقی از اسپیکر می توانید از طریق میکروفون با آن همخوانی نمایید.

سوالات مشابه

...