0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

اسپیکر بلوتوثی مدل ZQS 12201 یک محصول قابل حمل با قابلیت استفاده بصورت شارژی و برقی می باشد که از خروجی صدای با کیفیتی برخوردار است.

اسپیکر بلوتوثی مدل ZQS 12201
این اسپیکر بزرگ و قوی دارای بدنه ای با ارتفاع ۹۰ سانتی متر از جنس پلاستیک مقاوم و با کیفیت می باشد . در قسمت پشتی بدنه آن یک فرورفتگی به عنوان دستگیره قرار گرفته تا برای جابجایی راحت آن کاربردی باشد.  همچنین با توجه به قابل حمل بودن این محصول ، هم از وزن سبک برخوردار است و هم دو عدد چرخ برای کشیده شدن روی زمین در آن لحاظ شده است . ظاهر این محصول از LED های دور بلندگو ها تزیین شده است که با روشن شدن آن ها در رنگ های متنوع ، جلوه بصری خاصی را حین پخش موسیقی به وجود می آورد . این اسپیکر دارای یک پنل شامل دکمه های کنترل موسیقی و تنظیمات صدا و درگاه های ورودی می باشد که در قسمت بالای آن با دسترسی راحت تعبیه شده است . اسپیکر ZQS 12201 دارای یک میکروفون بی سیم و ریموت کنترل می باشد که آن را به یک محصول کامل و همه جانبه تبدیل نموده است.

راه های اتصال به اسپیکر
این دستگاه با پشتیبانی از بلوتوث امکان اتصال به همه ی دستگاه ها مانند تبلت ، موبایل و … که دارای سیستم عامل های اندروید و IOS هستند را دارد . همچنین مجهز به پورت های ورودی AUX ، فلش USB ، کارت حافظه و پشتیبانی از رادیو FM می باشد . یک ورودی میکروفون نیز برای اتصال سیمی در نظر گرفته شده است که در مواقع نبود میکروفون وایرلس ، برای میکروفون های سیمی بسیار کاربردی است.

کیفیت صدا
اسپیکر ZQS 12201 دارای دو ساب ۱۲ اینچی می باشد که باعث خروج صدای بسیار بلند با قدرت ۴۰ وات از بلندگو های آن می گردد. از این رو گزینه بسیار مناسب و عالی برای مراسم ها و مهمانی ها در فضاهای نسبتا بزرگ می باشد.

قابلیت تنظیم صدا
از آنجایی که این دستگاه یک اسپیکر کامل و حرفه ایست ، امکان تنظیمات تریبل ، اکو و بیس در صدای آن وجود دارد. همچنین با توجه به اتصال میکروفون، قابلیت تنظیمات برای میکروفون و پشتیبانی از کارائوکه در آن فراهم است. بدین صورت که هنگام پخش موسیقی از بلندگوها می توانید همراه با آن همخوانی کرده و صدای خود را از آن بشنوید و لحظات خوشی را در مهمانی های خود بسازید.

باطری شارژی
این محصول با توجه به اینکه قابلیت جابجایی دارد ومی تواند بدون اتصال به برق هم کار کند ، دارای باطری از نوع شارژی با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعت که می توان ساعت ها در فضای باز، مراسم ها و … از آن استفاده نمود.  همچنین در صورت اتمام شارژ باطری آن ، می توان مستقیما به برق وصل کرده و مورد استفاده قرار داد . که این مسئله از ویژگی های قابل توجه در این دستگاه می باشد.

این محصول با کیفیت را می توانید با اطمینان خاطر از فروشگاه اینترنتی سیبیل کالا سفارش داده و درب منزل تحویل بگیرید.

سوالات مشابه

...