0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

پاوربانک کانفلون ۳ عددی ۳۰۰۰۰ مدل PS-01 یک وسیله همراه بسیار کاربردی می باشد که هم برای استفاده روزانه و هم برای سفر و طبیعت مناسب است.

پاوربانک کانفلون ۳ عددی ۳۰۰۰۰ مدل PS-01
این محصول از ۳ عدد پاوربانک با ظرفیت ۱۰۰۰۰ میلی آمپر و یک محفظه شارژ تشکیل شده است که با قرار گرفتن هر کدام از ۳ پاوربانک در پایه می توانند با استفاده از باطری موجود در محفظه شارژ شده و دوباره مورد استفاده قرار گیرند و این ویژگی فوق العاده کاربردی این وسیله را به یک انتخاب مناسب و امن برای سفرها و مواقعی که برای مدت طولانی دسترسی به برق وجود ندارد تبدیل کند. این شارژرهای همراه دارای قابلیت Fast Charging می باشند و هرکدام از آن ها هم سریع شارژ می شوند و هم دستگاه متصل را سریع تر شارژ می کنند. شدت جریان ورودی در پاوربانک کانفلون ، ۲.۰ آمپر و شدت جریان خروجی آن ۲.۱ آمپر می باشد. از این رو برای شارژ دستگاه هایی مانند تبلت و … با شدت جریان ۲.۰ آمپر و بالا تر بسیار کارآمد می باشند.

ویژگی های ظاهری پاوربانک PS-01
این دستگاه با طراحی ظاهری زیبا و بسیار متفاوتی روانه بازار شده است. جنس بدنه آن از پلاستیک بوده و رنگ آن ترکیبی از رنگ سفید مات و مشکی براق می باشد. روی هر پاوربانک دو پورت USB و یک پورت microUSB تعبیه شده است که هر کدام به تنهایی با برق مستقیم نیز قابل شارژ می باشند. محفظه شارژ این دستگاه نیز دارای یک پورت microUSB می باشد که برای شارژ آن استفاده می شود. برای تشخیص میزان شارژ محفظه یک چراغ تک رنگ در نمای روبروی آن قرار گرفته است و در پاوربانک ها نیز از طریق ۴ چراغ LED که روی آن قرار گرفته است، نمایشگر درصد شارژ می باشد. دکمه های power  روی شارژرها بسیار نرم می باشند و احساس لمسی بودن را به کاربر منتقل می کند. در بسته بندی این محصول یک کابل شارژ microUSB و یک دفترچه راهنما نیز قرار گرفته است.

سوالات مشابه

...