0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

هندزفری بلوتوثی کانفلون مدل BTS 19 یک محصول با کیفیت صدای عالی و شارژدهی فوق العاده است که با توجه به قیمت مناسبی که دارد بسیار راضی کننده می باشد.

هندزفری بلوتوثی کانفلون مدل BTS 19
این هندزفری دارای طراحی ظاهری متفاوت تری نسبت به سایر نمونه های موجود از برند های دیگر است که روی بدنه آن یک صفحه LED برای نمایش درصد شارژ باطری قرار گرفته است. بدنه محفظه شارژ این محصول و گوشی ها از جنس پلاستیک فشرده می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است. طراحی ارگونومیک گوشی ها سبب افزایش راحتی کاربر هنگام استفاده طولانی مدت از هندزفری می باشد. این هندزفری با پشتیبانی از بلوتوث نسخه ۵.۰ قابلیت سازگاری با همه دستگاه های اندروید و IOS را دارد. محفظه شارژ هندزفری BTS 19 دارای باطری با ظرفیت ۲۰۰ میلی آمپر می باشد که برای شارژ کامل نیازمند ۱ ساعت زمان است. همچنین گوشی ها با ظرفیت ۳۰ میلی آمپر در صورت پخش موسیقی و مکالمه ۵ ساعت شارژدهی داشته و در حالت آماده به کار ۲۶۰ ساعت دوام باطری دارند که این رقم در مقایسه با نمونه های هم رده، قابل توجه است.

موارد کاربرد هندزفری
این محصول مجهز به سیستم noise cancelling می باشد که صدای واضح و تفکیک شده از محیط را هنگام مکالمه انتقال می دهد و کیفیت آن را بالا می برد. همچنین علاوه بر استفاده جهت مکالمه و کاربری عمومی می توان برای ورزش و گیمینگ و پیاده روی نیز آن را انتخاب نمود.

سوالات مشابه

...