0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

هندزفری بی سیم سامسونگ مدل TWS4 یک وسیله همراه بلوتوثی و شارژی است که دارای وزن سبک و اندازه کوچک بوده و به راحتی حمل می شود.

هندزفری بی سیم سامسونگ مدل TWS4
این هندزفری از طراحی متفاوتی برخوردار است. جنس بدنه گوشی ها و محفظه شارژ از پلاستیک بوده و درب آن از لحاظ ظاهری بصورت شیشه ای و شفاف می باشد. درب این کیس برای باز و بسته شدن نیازمند لمس دکمه می باشد و از این بابت به خوبی از گوشی ها محافظت می کند. طراحی گوشی ها برگرفته از علم ارگونومی می باشد تا اذیت در استفاده طولانی جلوگیری کرده و به راحتی از گوش جابجا نشود. روی کیس این هندزفری ۴ عدد چراغ LED برای نمایش درصد شارژ تعبیه شده است که روشن بودن هر تعداد از آنها نشان دهنده میزان شارژ موجود در باطری می باشد. گوشی های این محصول از قابلیت لمسی بهره مند می باشند و از طریق لمس آن ها با حالت های متفاوت عملکرد های مختلفی را انجام می دهد. هندزفری TWS با استفاده از فناوری noise cancelling امکان مکالمه واضحی را برای کاربر فراهم می آورد.

عملکرد باطری در هندزفری سامسونگ
این محصول مجهز به باطری شارژی از نوع لیتیوم یونی می باشد که با ظرفیت ۵۰ میلی آمپر نیازمند ۱.۵ ساعت زمان برای شارژ کامل می باشد. همچنین این هندزفری در حالت پخش موسیقی و مکالمه ۴ الی ۵ ساعت شارژدهی دارد

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 68 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 55 بازدید
...