0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)
هندزفری بی سیم هایلو مدل W1  یک هندزفری با طراحی زیبا و خاص است که خروجی صدای آن کیفیت بالایی دارد و انتقال صدا را با سرعت و کفیت خوبی انجام می‌دهد.

هندزفری بی سیم هایلو مدل W1
این هندزفری بلوتوثی شامل دو عدد گوشی و یک عدد محفظه شارژ می باشد که گوشی های آن در حالت پخش موسیقی ۶ ساعت و محفظه آن نیز ۱۴ ساعت شارژ نگه میدارد. محدوده عملکرد این محصول به ۱۰ متر میرسد. همچنین طراحی ارگونومیک آن باعث شده تا در استفاده طولانی مدت یا در حالت خواب منجر به ایجاد درد در گوش نگردد  و حالت گوشیهای آن طوری است که حین ورزش و فعالیت در گوش ثابت می ماند. گوشیهای این هندزفری صدا را بصورت عالی تفکیک کرده و واضح انتقال می دهد و از قابلیت noise cancelling قوی بهرهمند است.این محصول برای کاربری عمومی، گیمینگ و مکالمه مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به قابلیت استفاده برای گیمینگ و قیمت مناسب آن از ارزش خرید بالایی برخوردار است. محفظه این هندزفری با کابل type c انجام میگیرد.سرعت اتصال به گوشی در هندزفری بیسیم هایلو w1 بسیار راضی کننده است.

قابلیت عملکرد مقاوم هندزفری هایلو w1
این محصول دارای گواهی ipx4 می باشد که مقاومت آن را در برابر پاشیدن قطرات آب بالاتر میبرد. با این حال به طور کامل ضد آب نمی باشد و استفاده از آن زیر باران توصیه نمیگردد اما در مقابل رطوبت مقاوم بوده و حین ورزش و تعرق از بروز ایراد و مشکل جلوگیری میکند.همچنین این هندزفری به گرد و غبار نیز مقاوم است. لازم به ذکر است که محفظه شارژ این هندزفری نیز ضد آب نمیباشد.وجود کنترل گرهای لمسی در این گوشی ها به عملکرد سریع آن بسیار کمک کرده و میتوان به راحتی موسیقی را قطع و پخش کرده و تماسهای دریافتی را مدیریت نمود.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 70 بازدید
0 امتیاز
3 پاسخ 360 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 106 بازدید
...