0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

هندزفری سیمی سامسونگ مدل C550 یک محصول ارزان قیمت و کاربردی است که برای استفاده عمومی روزمره با توجه به قیمت اقتصادی که دارد معقول و مناسب است.

هندزفری سیمی سامسونگ مدل C550
این هندزفری تشکیل شده از دو گوشی، کلید کنترل و سیم از جنس پلاستیک می باشد که از کیفیت مناسبی برخوردار است. جنس سیم این محصول در برابر گره خوردن و قطع شدن تا حدی مقاوم می باشد. نحوه اتصال این هندزفری با استفاده از جک ۳.۵ میلی متری می باشد که با همه گوشی های دارای ورودی ۳.۵ میلی متری سازگاری دارد . همچنین علاوه بر گوشی، امکان پشتیبانی و اتصال به تمام دستگاه های تبلت، لپ تاپ، MP3 Player و… در آن فراهم می باشد. کیفیت صدای خروجی این هندزفری با توجه به قیمتش با کیفیت بوده و می تواند برای استفاده روزانه، حین ورزش، پیاده روی، پخش موسیقی و… مناسب می باشد و هم برای آقایان و هم بانوان قابل استفاده است. به طور کلی هندزفری C550 برای استفاده های حرفه ای مانند گیمینگ و… پیشنهاد نمی شود اما برای مصارف معمولی و عمومی کارآمد و بصرفه است.

قابلیت مکالمه
یک ویژگی مهم این هندزفری اقتصادی، وجود میکروفون در کنترل تعبیه شده روی سیم است که با استفاده از دکمه موجود در آن می توان تماس دریافتی را پاسخ داده و با استفاده از میکروفون آن نیز مکالمه کرد.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 56 بازدید
...