0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)
هندزفری بی سیم QCY مدل T5 TWS یک وسیله کاربردی برای استفاده روزمره مکالمه و ورزش و… میباشد که کاربر را از دردسر پیچ و تاب و قطعی سیمها دور می کند.

هندزفری بی سیم QCY مدل T5 TWS
این هندزفری با پشتیبانی از AAC و SBC هنگام مکالمه صدای شفاف و واضح بدون نویز را به گوش کاربر منتقل میکند. همچنین جلوههای واقعی صوتی استریویی را ایجاد میکند. قابلیت استفاده به صورت تک گوش و دو گوش را داشته و سوییچ بین حالت استریو و تکی در این دستگاه وجود دارد. این محصول مجهز به آخرین نسخه بلوتوث میباشد که باعث میشود صدا بدون تاخیر شنیده شود.البته این مسئله ملزم به پشتیبانی تلفن همراه از آخرین نسخه بلوتوث نیز میباشد. سرعت و قدرت پردازش در این هندزفری طوری است که با هربار خارج کردن گوشیها از کیس سریع و به سرعت بصورت خودکار به موبایل متصل میشود. از دیگر ویژگیهای این هندزفری میتوان به استاندارد ipx4 اشاره کرد که مقاومت دستگاه در برابر رطوبت و تعرق بالا میبرد اشاره کرد که میتوان گفت یکی از بهترین انتخابها برای ورزشکاران است. شارژ کیس هندزفری بیسیم QCY T5 TWS 1.5 ساعت و کارکرد آن ۴تا۵ ساعت زمان میبرد.

قابلیت دستیار صوتی

با توجه به وجود کنترلهای لمسی روی گوشی این امکان برای کاربر فراهم می شود تا با لمس آن دستیاران صوتی مانند siri-google assistant- xiao ai  فعال شده و عملیات درخواست شده پاسخ بدهند. همچنین دامنه آنتندهی بلوتوث این دستگاه به ۱۰متر رسیده و بدون قطعی و تاخیر صدا را منتقل می نماید.

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 71 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 56 بازدید
...