0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط
هندزفری بلوتوثی هایلو مدل GT6 یک هندزفری با طراحی زیبا و ارگونومیک است که برای استفاده عمومی و پیاده روی گزینه بسیار مناسبی می باشد.

هندزفری بلوتوثی هایلو مدل GT6
این هندزفری دارای باتری لیتیوم یونی بوده که گوشی های آن با ظرفیت ۳۵ میلی آمپر ساعت نیازمند ۱.۵ ساعت و محفظه شارژ آن با ظرفیت ۳۱۰ میلی آمپر نیازمند ۲ ساعت زمان برای شارژمی باشند. در مورد نگهداری شارژ این هندزفری می توان گفت در حالت پخش موسیقی تا ۱.۵ ساعت و در صورت مکالمه تا ۴ ساعت قابل استفاده می باشد. همچنین شارژ این محصول با درگاه USB- type C انجام می گیرد. این هندزفری با پشتیبانی از بلوتوث نسخه ۵.۰ قابلیت اتصال به گوشی را داشته و با استفاده از میکروفون قرار گرفته در گوشی ها امکان برقراری تماس و مکالمه با کیفیت صدای مطلوب را فراهم می کند و تاخیر صدا را تا ۶۵ میلی ثانیه کم می کند. همچنین دامنه آنتن دهی این محصول تا ۱۰ متر می رسد. هندزفری بی سیم هایلو مدل GT6 با گوشی های اندروید و Ios سازگار بوده و قابلیت اتصال به تمامی آن ها را دارد.

عملکرد هندزفری بلوتوثی هایلو مدل GT6
طراحی گوشی های این هندزفری طوری است که قرارگیری آن در گوش راحت بوده و بدلیل بدنه نسبتا کشیده آن به خوبی در گوش جا می گیرد و با حرکت های سریع کاربر از گوش نمی افتد. عملکرد این هندزفری نیز با استفاده از قابلیت تاچ در بدنه و ضربه زدن به آن انجام می گیرد.

سوالات مشابه

...