0 امتیاز
قبل در موبایل و لوازم الکترونیکی توسط (0 امتیاز)

هندزفری بلوتوثی ریل می مدل Buds+2 محصولی با طراحی ظاهری بسیار متفاوت و زیبا می باشد که برای استفاده عمومی و … آقایان و بانوان مناسب است.

هندزفری بلوتوثی ریل می مدل Buds+2
این هندزفری خاص دارای ظاهری متفاوت نسبت به نمونه های هم رده می باشد که از دلایل جذب متقاضی آن بشمار می آید. جنس بدنه این دستگاه از پلاستیک بوده و روی آن یک صفحه نمایش LED برای نشان دادن درصد شارژ تعبیه شده است. این هندزفری از طریق بلوتوث قابلیت سازگاری با تمام دستگاه های اندروید و IOS را دارد. همچنین با توجه به ویژگی ها و کیفیت قابل قبولی که دارد می تواند برای مواقع پیاده روی، ورزش، گیمینگ و مکالمه انتخاب خوبی باشد. یکی از مزیت های قابل اشاره در این هندزفری، وجود noise cancelling می باشد که صدای تفکیک شده از محیط را بصورت واضح ارسال کرده و امکان مکالمه با کیفیتی را فراهم می نماید. هندزفری ریل می با باطری شارژی از نوع لیتیومی، در حالت مکالمه و پخش موسیقی به مدت ۳ ساعت قابل استفاده بوده و در حالت آماده به کار نیز تا ۱ هفته شارژدهی دارد.

ویژگی های مقاومتی هندزفری Buds+2
این محصول در برابر رطوبت مقاومت و تعرق مقاومت داشته و می تواند برای حین ورزش و آب و هوای مرطوب گزینه معقولی باشد. ولی لازم به ذکر است که این هندزفری فقط مقاومت جزئی بوده و بطور کامل ضد آب نیست.لذا نباید در معرض مستقیم قطرات آب باشد.

سوالات مشابه

...