0 امتیاز
قبل در درمان و پزشکی توسط (5 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

برای تناسب اندام و از بین بردن چربی های موضعی شکم و پهلو، جراحی لاغری پیکرتراشی یکی از بهترین گزینه ها می باشد. با کمک عمل پیکر تراشی کل بدن، کاهش چربی های اضافه بدن و کاهش وزن بدون بازگشت میسر خواهد بود.

با کمک این عمل لاغری و تکنیک های جدید جراحی نظیر لیپوماتیک، کاهش و حذف چربی های موضعی قسمتهای مختلف بدن نظیر: شکم و پهلو، بازو، غبغب، باسن، ساق پا و سایر اندامهای بدن امکان پذیر می باشد. مطالب تخصصی این مقاله از صفحه پیکرتراشی دکتر ناصر یاهو متخصص و جراح چاقی و زیبایی برگرفته شده است و کاملا تایید شده می باشد.

این روزها بازار زیبایی و تناسب اندام در میان افراد گرم بوده و این روش برای افرادی مناسب است؛ که به دنبال کاهش سایز هستند. در حال حاضر داشتن اندامی متناسب و خوش فرم خواسته‌ی هر فردی است؛ که این امر با انجام دادن پیکر تراشی امکان پذیر خواهد شد.

این عمل تاثیر گوناگونی بر تمامی نقاط زندگی افراد داشته و سبب افزایش اعتماد به نفس و ایجاد تغییراتی در روحیه افراد می‌شود. گاهی اوقات انسان‌‌ها بر اثر عوامل گوناگون مانند تغذیه نامناسب، ورزش نکردن و بیماری‌های ارثی دچار چاقی شده، که به مرور زمان بر روی اعضای دیگر بدن نیز تاثیر می گذارد.

پیکر تراشی چیست؟

پیکرتراشی یکی از عمل‌های محبوب و پرطرفدار بوده که معمولا در میان خانم‌ها بسیار رایج می‌باشد. این روش به دو صورت تهاجمی و غیرتهاجمی صورت می‌گیرد؛ که با استفاده از تکنیک‌های مختلف، شما را بسیار سریع، به خواسته‌ی خود رسانده و سبب زیبایی ظاهری اندام شما می‌شود.

در اصل به خارج کردن چربی و حذف آن‌ها، از نقاط مختلف بدن مانند، شکم، پهلو، ران، پشت، بدون آسیب رساندن به بافت‌های عروق و عصبی را، پیکر تراشی می‌گویند. با انجام این روش در کنار ورزش روزمره خود، به مرور زمان به نتیجه فوق العاده‌ای خواهید رسید.

با عمل لاغری پیکرتراشی، تناسب اندام و حذف چربی های موضعی شکم و پهلو، بازوها، غبغب و سایر قسمتهای بدن امکان پذیر خواهد بود. تکنیک لیپوماتیک از جمله روشهای موجود این نوع جراحی است که فرم دهی دلخواه اندام های مختلف بدن و حذف چربی های زیرپوستی، با کمک آن میسر است.

 

انواع روش‌های پیکر تراشی

مراحل این عمل با استفاده از بی حسی شروع شده که قسمت‌های مختلف بدن، جراحی پلاستیک می‌شود‌. اما در مقابل، روش دوم نیازی به این تجهیزات نداشته و در این بخش نیازی به بیهوشی نداریم؛ البته باید توجه داشته باشید؛ در روش دوم نمی توان چربی زیادی را حذف کرد.

پیکر تراشی به روش لیپوماتیک

لیپوماتیک ( LIPOMATIC ) روشی کاملا غیر تهاجمی بوده که نیازی به تجهیزات عمل ندارد. در این روش با بهره‌گیری از امواج اینفراسونیک، ارتعاش و لرزش در بدن به وجود آمده، که موجب از بین رفتن چربی‌های اضافی بدن می‌شود. امواج صوتی این دستگاه بسیار پایین بوده که گوش انسان، توانایی شنیدن آن را ندارد. با بهره‌گیری از این روش می‌توانید به تمامی نقاط بدن خود، فرم داده و بعد از اتمام کار خود، با خیالی آسوده و بدون درد به زندگی خود ادامه دهید.

پیکرتراشی به روش لیپوساکشن

لیپوساکشن نوعی پیکر تراشی بوده که از این طریق می‌توانید، چربی‌های اضافه و ناخواسته را، به راحتی از بین ببرید. در گام نخست، ابتدا پزشک، چربی‌های مورد نظر را علامت گذاری کرده و آن‌ها را مشخص می‌کند. سپس با ایجاد برش کوچک، لوله‌ای توخالی به نام کانولا را، داخل برش‌های مشخص شده، می‌کند؛ در ادامه پزشک کانولا را عقب کشیده؛ که چربی‌های موجود توسط لوله‌ی مکش به بیرون کشیده می‌شوند.

پیکر تراشی به روش بادی جت

در این روش بادی جت، با استفاده از نیروی ملایم، سبب چربی زدایی در بدن شما می‌شود. این روش بدون آسیب رساندن به بافت‌ها، رگ‌های خونی و اعصاب، انجام شده که یکی از راهکارهای مناسب، ایمن و کم خطر برای نابودی چربی‌ها می‌باشد. در این عمل، نیازی به بیهوشی نبوده و با بی حسی موضعی، این عمل انجام می‌شود؛ که نهایتا با توجه به نوع چربی و منطقه مورد نظر شما، از ۳۰ دقیقه تا چندین ساعت طول می‌کشد.

پیکر تراشی به روش لیپولیزر

لیپولیزر، پیکرتراشی از طریق لیزر بوده ، که یکی از امن‌ترین روش‌ها به شمار می‌رود. در این روش نور لیزر، توسط کانولا‌های بسیار نازک به قطر ۱ میلی‌متر و با امواج ۳۰۰ الی ۶۰۰ میکرومتر وارد بدن می‌شوند. سپس لیزر با ایجاد گرما، بافت‌ها را از یکدیگر جدا کرده که باعث تجزیه شدن آن‌ها می‌گردد. در آخر چربی‌ها به صورت مایع روغنی، به وسیله‌ی سیلکوریته خارج شده و به راحتی دفع می‌شوند. از این راهکار می‌توان برای از بین بردن چربی‌های ناحیه بزرگ بدن، استفاده کرد.

عمل پیکرتراشی مناسب چه کسانی است؟

  • بهترین متقاضی برای پیکر تراشی، افرادی هستند؛ که حداقل یازده کیلو از وزن ایده‌ال خود فاصله دارند.
  • افراد مراجعه کننده حداقل باید، بالای ۱۸ سال سن داشته باشند و هیچ سنی برای انجام دادن این عمل دیر نبوده .
  • این عمل برای افرادی که بیماری زمینه‌ای نداشته و سیگار نمی‌کشند؛ بسیار مناسب می‌باشد.
  • این روش برای افرادی مناسب است، که رژیم و ورزش برای رفع چربی آن‌ها، مناسب نبوده و نتیجه‌ی ایده‌ال خود را نگرفته‌اند.

نکاتی که قبل پیکر تراشی باید به آن‌ها توجه کنید!!!

  • سه هفته قبل انجام دادن این روش، از مصرف کردن داروهای رقیق کننده خون، خودداری کرده که به عنوان نمونه می‌توان به ایبوپروفن و آسپرین اشاره کرد.
  • قبل از عمل، برای بعد انجام لیپوماتیک، حدود ۳ هفته از محل کار خود مرخصی بگیرید؛ زیرا برخی از این روش‌ها، نیاز به مرخصی دارند.
  • از خوردن غذا و مایعات در شب قبل از عمل، خودداری کنید و ترجیحا ناشتا باشید.
  • استعمال دخانیات و مشروبات الکلی، قبل از عمل ممنوع بوده، زیرا موجب اختلال در روند کار خواهد شد.
  • قبل از عمل مواد کافئین دار مصرف نکنید.

2 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)
سلام من از مکمل لاغری نتیجه گرفتم. اسمش اسلیم فت بود. اینترنتی از داروخانه خریدم. داروخانه داروبوم.
0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

اگر میخواهید بدانید چگونه غبغب را از بین ببریم روی لینک کلیک کرده و مطالبی از این قبیل دریافت کنید

سوالات مشابه

0 امتیاز
2 پاسخ 60 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 57 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 151 بازدید
+1 امتیاز
3 پاسخ 266 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 393 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 25 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 12 بازدید
سوال شده 3 ماه قبل در تغذیه و سلامت توسط شیرین (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 15 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 14 بازدید
...