0 امتیاز
قبل در تفریح و سرگرمی توسط (0 امتیاز)

حلقه کمر (هولاهوپ)

حلقه کمر  یا همان هولاهوپ یکی از وسایل ورزشی کارآمد جهت آمادگی جسمانی و داشتن اندامی متناسب است.

اگر فرزندی دارید که به ورزش کردن علاقه دارد می‌توانید با این وسیله ورزشی ارزان قیمت و در عین حال کارآمد، او را برای انجام تمرینات آماده کنید. هولاهوپ یا حلقه کمر در واقع یک حلقه ساده است که فرد آن را دور کمر خود می‌چرخاند و باید در همین حالت آن را حفظ کند. شاید در نگاه اول این کار ساده به نظر برسد ولی اگر شما هم یکبار چرخاندن هولاهوپ را امتحان کرده باشید اعتراف می‌کنید که اینکار خیلی هم آسان نیست و نیاز به تمرین و مهارت دارد.

حلقه هولاهوپ ورزش مناسب برای از بین بردن چربی های شکم می باشد این ورزش برای قلب نیز مفید است. اگر چربی های شکمتان به سختی آب می شوند این ورزش مناسب ترین روش برای آب کردن آنها است .این ورزش نه تنها شکم بلکه سی عضله دیگر در بدن را نیز درگیر می کند عضله هایی همچون باسن ،شکم، مایل شکمی، کمر، ران ها، اندام های فوقانی و همچنین تحتانی را نیز درگیر می کند. شما با یک ساعت حلقه زدن حدود ۴۰۰ کالری می سوزانید.

حلقه کمر یا هولاهوپ

ویژگی‌های حلقه کمر یا هولاهوپ

حلقه کمر قبلا جنبه لاغری نداشت و بیشتر به عنوان اسباب بازی برای تفریح مخصوصا تفریح بچه ها استفاده میشد. اما امروزه حلقه لاغری یکی از ارکان مهم هر تمرین هوازی محسوب می‌شود و برای لاغری و حتی یک فعالیت بدنی خوب مورد استفاده قرار می‌گیرد و در هر باشگاهی یک مدل هولاهوپ پیدا می‌شود.

این محصول ۷ تکه است، یعنی درون این بسته، ۷ تکه جهت سرهم کردن وجود دارد که حلقه ای به قطر حدود ۷۲ سانتی‌متر را میسازد. هر تکه هم حدود ۳۶ سانت طول دارد. ارسال رنگ این محصول بصورت رندوم است.

هر چه قدر قطر حلقه کمر بزرگتر باشد ، راحت تر در کمرتان می چرخد . اگر تجربه کرده اید که نتوانسته اید حلقه بزنید و مداما حلقه می افتاده به این دلیل بوده که آن حلقه کوچک بوده است . امروزه حلقه ها در سایز های مختلف برای افراد مختلف تهیه می شوند و با مراجعه به دسته اسباب بازی ورزشی در فروشگاه بی توی می توانید این حلقه ورزشی را بصورت آنلاین خریداری کنید. شاید حتی اولش کمی احساس کنید که سخت است! اما بعد از چندی می بینید حلقه زدن برایتان عادی شده و دیگر احساس درد در شکم و پهلوهای خود ندارید. انواع اسباب بازی ارزان قیمت را می‌توانید از فروشگاه بی توی آنلاین خرید نمایید.

سوالات مشابه

0 امتیاز
2 پاسخ 390 بازدید
0 امتیاز
3 پاسخ 1.4هزار بازدید
+1 امتیاز
5 پاسخ 1.2هزار بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 42 بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 612 بازدید
0 امتیاز
5 پاسخ 2.0هزار بازدید
0 امتیاز
3 پاسخ 197 بازدید
0 امتیاز
2 پاسخ 125 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 97 بازدید
...