0 امتیاز
قبل در اخبار جواب یاب توسط (0 امتیاز)

دستگاه شیر سرد کن

یکی از مهم ترین و ضروری ترین تجهیزات لبنیاتی، شیر سرد کن صنعتی یا در واقع همان یخچال شیر سرد کن می باشد که به منظور خنک کردن و  نگهداری شیر خام و دوغ در مکان هایی که با شیر سر و کار دارند، مورد استفاده قرار می گیرد.به عبارت دیگر وظیفه اصلی دستگاه شیر، جلوگیری از فاسد شدن شیر و نگهداری آن برای مدت زمان معینی می باشد که این کار را از طریق یک همزن با چرخش دائمی شیر انجام می دهند.دستگاه شیر سرد کن صنعتی با توجه به مکانی که قرار است در آن مورد استفاده قرار بگیرد در انواع و ظرفیت های مختلف تولید می شود.یخچال های شیر به منظور نگهداری شیر، دوغ و مایه بستنی با توجه به نیاز مشتری در گنجایش های 200 لیتری تا 2000 لیتری به دو صورت تک مخزن و دو مخزن قابل طراحی هستند و در دامداری ها، فروشگاه های لبنیاتی، کارخانه های تولید بستنی، ایستگاه های جمع آوری شیر به کار می روند.
تمامی قطعات شیرسردکن و همچنین بدنه آن از جنس استیل ساخته شده و مجهز به شیر الات ضد زنگ هستند.موتور شیر سرد کن با توجه به نوع آن در مدل های سابکول، امبراکو و کلترون قابل نصب است.

قیمت دستگاه شیر سرد کن
قیمت مخزن شیر لبنیاتی با توجه به مواردی از قبیل جنس بدنه، نوع و تعداد موتور، لیتراژ و ابعاد، حجم، تعداد مخزن ها و ... متغیر است و طبعیتا هر چه کیفیت قطعات به کار رفته بهتر باشد، قیمت یخچال شیر سرد کن هم افزایش می یابد.اگر شما قصد خرید شیر سردکن را دارید می توانید از طریق تماس با کارشناس های فروش صنایع برودتی برودت سرما از قیمت شیر سرد کن 100 لیتری، قیمت شیر سرد کن 200 لیتری، قیمت شیر سرد کن 300 لیتری و همچنین در مورد مشخصات محصول اطلاعات کسب کنید.

جهت اطلاع از قیمت شیر سرد کن برودت سرما کلیک کنید.

آدرس سایت: https://brodatsarma.com/ شماره تماس: 09128704716

طرز استفاده از  شیر سرد کن صنعتی
طریقه استفاده و کار با این دستگاه بسیار آسان و راحت است.کافیست در ابتدا  کاملا مخزن شیر سرد کن را تمیز کنید و سپس شیر را در داخل مخزن ریخته و دستگاه را روشن کنید.در نتیجه با کاهش یافتن کارکرد کندانسور و کمپرسور، شیر به تدریج خنک می شود.

انواع دستگاه شیر سرد کن استیل
شیر سردکن لبنیاتی
قدرت موتور مخزن شیرسردکن لبنیاتی نسبت با سایر دستگاه های شیر، کمتر است و اغلب در مغازه ها و فروشگاه های لبنیاتی، ماست بندی ها مورد استفاده قرار می گیرد.در این محصول یک همزن تعبیه شده که با هم زدن مداوم شیر از فاسد شدن آن جلوگیری می کند.بدنه شیرسردکن فروشگاهی از جنس استیل 304 طراحی شده که در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی از مقاومت بالایی برخوردار است.این محصول در گنجایش های 100 لیتری، 200 لیتری، 300 لیتری و 500 لیتری توسط مجموعه برودت سرما به فروش می رسد.

شیر سرد کن دامداری

شیر سردکن دامداری
این دستگاه ها دارای ظاهری افقی شکل بوده و مخازن پهنی دارند.وجود این دستگاه در هر دامداری ضروری است زیرا شیر خام پس از جمع آوری از دام ها باید در مخزن های بزرگی نگهداری شود و این دستگاه ها دارای مکانیزمی هستند که به سرعت دمای شیر را پایین می آورند و به این ترتیب از فاسد شدن آن ها جلوگیری خواهد شد. مخزن شیر دامداری از قدرت موتور بالاتری برخوردار است و در گنجایش های 1 تن و 2 تنی قابل طراحی و تولید است.از ویژگی های منحصر به فرد اسن محصول می توان به وجود چرخ ها برای سهولت در جا به جایی، صفحه نمایش دیجیتال برای نمایش دمای مخزن، بدنه ای از جنس استیل 304 ضد زنگ اشاره کرد.

شیر سردکن پلیت
اگر به دنبال دستگاهی برای سریع تر سرد کرد شیر یا دوغ برای تهیه انواع فرآورده های لبنیاتی هستید، پیشنهاد صنایع برودتی برودت سرما به شما، شیرسردکن پلیت است که بیشتر در کارخانه های تولید بستنی مورد استفاده قرار می گیرد.نکته مهمی که باید به آن دقت کنید این است که در داخل این محصول همزن وجود ندارد.

بررسی قطعات یخچال شیر سرد کن
بدنه
بدنه بیرونی دستگاه شیر از جنس استیل نگیر مغناطیسی طراحی شده که از مقاومت و استحکام بالایی در برابر زنگ زدگی ها و پوسیدگی ها بر خوردار است.بدنه داخلی محصول نیز دقیقا از همین جنس طراحی و ساخته شده است.

موتور
در این دستگاه ها باید موتوری تعبیه شود تا بتواند قدرت لازم را برای دستگاه فراهم کند از این رو شرکت برودت سرما، شیر سرد کن های خود را با موتور دانفوس با قدرت4/3 اسب بخار تولید می کند که جزو بهترین موتور های موجود در بازار است.علاوه بر این اواپراتور مسی و کندانسور مسی با فین آلومنیومی نیز در بدنه دستگاه به کار رفته اند.

نشانگر دما
یک نشانگر دما به منظور تنظیم و کنترل دمای داخل بر روی بدنه ی دستگاه تعبیه شده که از طریق آن می توانید دمای مورد نظر خود را تنظیم و اندازه گیری کنید.علاوه بر این نشانگر یک ترموستات بسیار دقیق دانفوس در این دستگاه به کار رفته.

شیر تخلیه
به منظور تخلیه شیر یا دوغ موجود در مخرن، یک شیر تخلیه یک اینچی که از جنس استیل می باشد روی بدنه دستگاه تعبیه شده است.

انواع مکانیزم ساخت شیرسردکن
شیر سرد کن گاوداری

دستگاه شیر سرد کن مکعبی
در دامداری های کوچک که با محدودیت فضا رو به رو هستند مورد استفاده قرار می گیرد و ظاهری چهار گوش دارد.

دستگاه شیر سرد کن استوانه ای
طراحی ظاهری این محصول به صورت سیلندری یا گرد بوده و با نام ایستاده نیز شناخته می شود و اکثرا در دامداری ها، کارخانجات تولید کیک و کلوچه، کارخانجات محصولات لبنی و مکان های توزیع شیر خام به کار می رود.

دستگاه شیر سرد کن تک مخزن
طرز استفاده از این دستگاه و نگهداری آن بسیار راحت بوده و بیشتر فروشگاه های محصولات وابسته به شیر و لبنیاتی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه شیر سرد کن دو مخزن
از این محصول اغلب در دامداری های بزرگ که دام های زیادی دارند، استفاده می شود.در این سیستم 2 موتور گردان و 2 مخزن مجزا تعبیه شده و به راحتی می توان شیر خام دو دام را نگهداری کرد.

مشخصات فنی انواع دستگاه شیر
بدنه داخلی از جنس استیل 304
عایق بدنه با فوم تزریقی پلی یورتان
مجهز به با کیفیت ترین و پر قدرت ترین کمپرسور و کندانسور
دارای الکتروموتور و گیر بکس حلزونی جهت همزدن یکسان

https://smtnews.ir/article/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%B4%DB%8C%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%D8%AF-%DA%A9%D9%86-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86-%DB%B1%DB%B4%DB%B0%DB%B1-%DB%B0%DB%B5-%DB%B0%DB%B4

سوالات مشابه

0 امتیاز
0 پاسخ 65 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 67 بازدید
سوال شده 2 سال قبل در گوناگون توسط SURASANAT (0 امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 2.6هزار بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 32 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 41 بازدید
...