0 امتیاز
قبل در گوناگون توسط (0 امتیاز)

سلام فرق بین کارواش بخار و کارواش نانو چیه؟

البته من منابعی هم دارم که ظاهرا سازنده دستگاه کارواش بخار هست و از کارواش بخار تعریف کرده و به گفته اون کارواش بخار بهتر از کارواش نانو هست ؛ اما از اونجا که هیچ ماست فروشی نمیگه ماست من ترشه این موضوع واقعیت داره؟

2 پاسخ

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)

سلام شما پمپ کارواش رو تا بحال برای شتشوی ماشینتون امتحان کردید که منم بخرم ؟ مندر این سایت  ( https://pumps-hypermarket.com/category/car-wash-pump/) نمونه پمپ دیدم ولی شک دارم ممنونمیشم راهنماییم کنید

0 امتیاز
قبل توسط (0 امتیاز)
ویرایش شده قبل توسط

کارواش نانو و کارواش بخار جزء کارواش هایی هستند که به آن ها “کارواش بدون آب” و “کارواش سبز“می گویند و تقریبا بیشتر صاحبان کارواش با آن آشنایی دارند.

خیلی ها تصور می کنند که کارواش بخار همان کارواش نانو است و بالعکس.

باید بگوییم با این که هر دو کارواش بدون آب هستند، اما تفاوت آن ها در عملکردشان است. روش شست و شو  در کارواش نانو به این صورت است که از پودرهای شوینده نانو و محصولات پاک کننده از جنس نانو استفاده می شود، و خود صاحبان خودرو می توانند مواد نانو را تهیه کنند.

اما در کارواش بخار ممکن است از مواد نانو استفاده نشود، و شست و شو فقط با بخار انجام شود. بنابراین می توان گفت اگر در کارواش بخار از مواد نانو استفاده شود، هر دو یکی هستند و مطمئنا پاک کنندگی بیشتری خواهند داشت.

و دستگاه کارواش بخار تولید صنایع دما بخار مشهد یک ابزار تمیز کننده همه کاره و چند منظوره است که می تواند برای تمیز کردن سطوح و مناطق مختلف در ماشین شما و دیگر سطوح استفاده شود. نازل های بخار و فشار قوی قدرتمند آن می‌توانند به اعماق فرش‌ها، روکش‌ها و سطوح دیگر نفوذ کنند، کثیفی و آلودگی را بشکنند و حتی سخت‌ترین لکه‌ها و بوها را از بین ببرند

سوالات مشابه

0 امتیاز
2 پاسخ 2.2هزار بازدید
0 امتیاز
1 پاسخ 13.5هزار بازدید
سوال شده 10 سال قبل در گوناگون توسط mp (7.0هزار امتیاز)
0 امتیاز
0 پاسخ 66 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 55 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 117 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 99 بازدید
0 امتیاز
0 پاسخ 210 بازدید
+1 امتیاز
1 پاسخ 454 بازدید
...